امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44570 تاریخ انتشار: شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

الهام علیخان درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

محصولات الين پارسه 5 سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش دارند / الین پارسه نمایندگی درشهرستانها ندارد/ تهدید ها و تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم/ باشگاه مشتریان خوش حساب را تاسیس کردیم

مدیرعامل شرکت الین پارسه گفت: ما هیچ نمایندگی درشهرستانها نداریم. به دلیل اینکه مشتریان ما آنلاین و بیشترازطریق اینستاگرام در جریان نحوه ارسال محصولات شرکت قرار می گیرند.
محصولات الين پارسه 5 سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش دارند / الین پارسه نمایندگی درشهرستانها ندارد/ تهدید ها و تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم/ باشگاه مشتریان خوش حساب را تاسیس کردیم

الهام علیخان مدیرعامل شرکت الین پارسه درگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت: شرکت ورزشی الین پارسه به عنوان یکی از بزرگترین عرضه کنندگان تجهیزات بدنسازی حرفه ای داخل سالن و تجهیزات بولینگ درایران 15 سال پیش تاسیس شده و از ابتدا هدف اش تامین دستگاه های مختلف برای باشگاه ها وشرکت های ایران بوده است.

این مدیر موفق افزود: شرکت ورزشی الین پارسه عرضه کنـــنده و تامین کننده تجهیزات ورزشی ، بدنسازی و نماینده انحصاری تجهیزات حرفه ای برندسازی BodyStrong،SPORT ART, Super Sport ،ِ Dhz Fittnes و تجهیزات بولینگ ( BRUNSWICK) و بیلیارد در ایران است.

وی ادامه داد: مشتریان ما بیشترازطریق لینک اینستاگرام و آنلاین تجهیزات و محصولات ما را رصد و ارزیابی می کنند. ضمن اینکه ما هیچ نمایندگی درشهرستانها نداریم ، به این دلیل که به مشتریان خودمان درشهرستان تسهیلات ارائه داده و آنها را اعتبارسنجی می کنیم .از طرفی  باید مشتریان خوش حساب باشند تا بتوانند ازما تجهیزات و دستگاه بگیرند ، کم کاری وبی دقتی برای ما قابل قبول نیست.

علیخان تاکید کرد: ما اولین شرکت درخدمات پس ازفروش هستیم ، به همین دلیل نرم افزاری برای مشتریان طراحی کردیم . دراین  نام افزار اززمان ثبت درخواست خدمات پس از فروش ، کدی ارسال می شود که از طریق این کد شماره سرویس کار مربوطه ، نزدیکترین سرویس کار خدمات پس از فروش برای مشتری ارسال می شود.  

وی افزود: نمایندگان خارجی ما سالی 2 بار برای ارائه خدمات و آموزش به سرویس کاران ما به ایران می آیند . این نمایندگان به 30 نفر از پرسنل و سرویس کاران ما در شهرستانها ازهر استان یک نفر با برگزاری سمینار آموزش های لازم را ارائه می دهند. مثلا وقتی باشگاهی در استان سیستان و بلوچستان برای گرفتن سرویس اقدام می کند ، از طریق نرم افزار سریعا پیامی به سرویس کار ما در استان سیستان و بلوچستان ارسال شده تاریخ، زمان و مکان مورد نظر برای سرویس دستگاه ارسال می شود.

علیخان عنوان داشت: سرویس کارما طی 24 ساعت باید دراستان خودش را به باشگاه مربوطه معرفی کند. آپشنی نیز طراحی کردیم که از این طریق عکس دستگاه برای سرویس کار برای ارئه خدمات بهتر ارسال می شود، قطعه خواب شده همراه اش باشد.

وی خاطرنشان کرد: محصولات ما 5 سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش دارند و طبق کارت گارانتی کل قطعات مورد حمایت شرکت قرارمی گیرند. دراین خصوص نکته مهم این است که شرکت ها و باشگاه ها قبل از نصب و راه اندازی وسایل ورزشی باید سالن های خودشان را به ترانس برق مجهز کنند. این ترانس ها از نوسانات برق جلوگیری و مانع وارد شدن آسیب به دستگاه ها می شوند. بنابراین حتما این ترانس ها باید در باشگاه های ورزشی مورد استفاده قرار گیرند. چرا که بدون آن دستگاه شامل گارانتی نیست.

 

علیخان درمورد تاثیر نوسانات قیمت دلار بر واردات محصولات گروه ورزشی الین پارسه هم عنوان داشت: متاسفانه با توجه به شرایط تحریم وافزایش قیمت دلار، قیمت برخی از محصولات ما نیزافزایش یافته ، اما سیاست شرکت این بوده که تاجایی که امکان دارد ، افزایش قیمتی نداشته باشیم. به نظرم ازتحریم ها و تهدیدهای اقتصادی تولیدکنندگان و کارآفرینان ما باید بهترین بهره را ببرند و آنها را به فرصت  تبدیل کنند. کاری که ما درشرکت الین پارسه انجام دادیم وتحریم ها را به فرصتی برای شکوفایی و پیشرفت تبدیل کردیم.

وی ادامه داد : شركت الين پارسه از آغاز فعاليت خود همواره در جهت رشد ، گسترش و توسعه ورزش و تجهيز سالن های ورزشی درسراسرایران قدم های مثبتی برداشته است. درواقع هدف ما واردات به روزترين دستگاه های بدنسازی و جديدترين تكنولوژی های ورزشی روز دنیا است و در این راه همواره از شركت های پيشرو درامر تجهیز سالن های ورزشی  به خصوص بدنسازی بوده ایم.

 

 

مدیرعامل شرکت الین پارسه درپایان سخنان خود گفت: وقتی نمایندگی برند مطرحی درداخل کشورهستید ، باید کالا، محصول و تجهیزات استاندارد با کیفیت شرکت فروشنده را دریافت کنید ، نباید اجازه دخل و تصرفی در مثلا موتور ، سیم و برد یا سایر بخش های دستگاه را داشته باشید، دستگاه ها باید استاندارد باشند. محصول غیراستاندارد و بی کیفیت ممکن است به برند و شرکت آسیب  وارد کرده و مشتریان  از شرکت راضی نباشند. بنابراین محصول باکیفیت همیشه تضمین کننده فعالیت شرکت خواهد بود.

آدرس دفتر مرکزی شرکت الین پارسه :

تهران سعادت آباد ، بلوار فرحزادی ، نرسیده به میدان کتاب ، برج افق ، طبقه 10 ، واحد 82

تلفن : 22123601-22123602-22095183-22356083

تماس با مدیریت : 09121000929 – 09121761520 (خانم مهندس الهام علیخان)

آدرس سایت شرکت الین پارسه:

http://www.elinparseh.com/

اینستاگرام:

https://www.instagram.com/elinparseh/ 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب