امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44538 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۶:۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

کریستیانو رونالدو با 7 چالش بزرگ در سال 2020

خبرایران: کریستیانو رونالدو روز گذشته وارد 35 سالگی شد ولی او مثل یک جوان 20 ساله شاداب و خستگی ناپذیر نشان می دهد.
کریستیانو رونالدو با 7 چالش بزرگ در سال 2020

به گزارش خبرایران به نقل از آاس، کریستیانو رونالدو دومین فصل خود در یوونتوس را پشت سر می گذارد. او پس از 9 فصل سراسر موفقیت و درخشش در رئال مادرید، حالا در یووه به دنبال رسیدن به جام هایی دیگر است. رونالدو در حالی وارد 35 سالگی شد که هنوز از درخشیدن خسته نشده است.

فوق ستاره پرتغالی اهداف بلندی را در سال 2020 در سر دارد. او اگر بتواند در سه بازی بعدی یوونتوس در سری آ برابر ورونا، برشیا و اسپال گلزنی کند، به رکورد 12 بازی متوالی گلزنی در این رقابت ها خواهد رسید و از فابیو کوالیارلا عبور خواهد کرد. رکورد در دست باتیستوتا است که در 13 بازی متوالی و در طی دو فصل توانست گلزنی کند. رونالدو اگر در سه بازی بعدی گلزنی کند، رکورددار گلزنی های متوالی در طول یک فصل خواهد شد.

رونالدو همچنین قصد دارد آقای گلی سری آ و نیز پنجمین کفش طلای خود را نیز به دست بیاورد. برای این مهم او رقیبی چون چیرو ایموبیله را پیش رو دارد و البته لواندوفسکی و لیونل مسی.

در افتخارات تیمی رونالدو قصد دارد به ششمین لیگ قهرمانان خود دست یابد که سومین قهرمانی یوونتوس در این رقابت ها نیز محسوب می شود. یووه از سال 1996 نتوانسته فاتح چمپیونزلیگ شود. رونالدو با یونایتد یک بار و با رئال نیز 4 بار فاتح لیگ قهرمانان شده است.

فتح دبل داخلی با یوونتوس نیز دیگر هدف رونالدو است که برای او منجر به فتح سه گانه خواهد شد. او با رئال و یونایتد نتوانسته بود فاتح سه گانه شود.

رونالدو امسال در یورو 2020 با پرتغال از عنوان قهرمانی دوره قبل دفاع خواهد کرد و اگر 11 گل دیگر برای کشورش به ثمر برساند، به رکورد علی دایی به عنوان بهترین گلزن ملی خواهد رسید. مهمترین هدف رونالدو البته رسیدن به ششمین توپ طلاست و در صورت کسب موفقیت با یوونتوس و پرتغال، قطعا به آن نیز خواهد رسید.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب