امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44473 تاریخ انتشار: شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲:۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

خط کشی و آرام سازی ترافیکی بیش از ۲۰ معبر عمومی در منطقه ۱۹

خبرایران : عملیات خط کشی و آرام سازی ترافیکی در ۲۶ نقطه از معابر منطقه ۱۹ در راستای افزایش ایمنی و سهولت تردد خودروها و شهروندان اجرا شد.
خط کشی و آرام سازی ترافیکی بیش از ۲۰ معبر عمومی در منطقه ۱۹
به گزارش خبرایران از روابط عمومی معاونت ترافیک شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی شهردار منطقه ، یکی از اقدامات ویژه این منطقه را که با هدف مناسب سازی معابر ویژه نابینایان صورت گرفته، اجرای خط کشی عابر پیاده با رنگ زرد و نقاط برجسته میانی دانست که بصورت پایلوت در خیابان میثاق جنوبی انجام شده است.
او با اشاره به خط كشي محوري ٢٣ هزار متر طول از معابر منطقه و نیز ۸۵۰ متر خط كشي عابر پياده افزود: این اقدام در ۲۶ معبر منطقه از جمله خیابان های شهید شکری، ميثاق، ميعاد، شقايق، صمدي، مهران، ماهان، شكوفه و ... اجرا شده است.
شهردار منطقه همچنین از اجرای عملیات احداث پهلوگاه اضطراری در بزرگراه آزادگان تقاطع پل صنيع خاني خبر داد و افزود : این اقدام ترافیکی به منظور توقف اضطراری در مواقع نقص فنی خودرو، تصادفات رخ داده و سایر موارد مورد نیاز به توقف خودروها و وسایل نقلیه امدادرسانی و انتظامی در حال انجام است.
توکلی با اشاره به آغاز عمليات احداث سرپناه ايستگاه اتوبوس و تاكسي در پايانه اتوبوسرانی شاهد اعلام کرد: طی اقدامات ترافیکی اخیر پايانه اتوبوسراني شهرك شهيد شكري نیز خط کشی شد.
او در بخش دیگری به تشریح فعالیت های آموزش مجازی پارک ترافیک این منطقه در راستای ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه و حمل و نقل پاک پرداخت و اظهار کرد:در همین راستا روزانه ۳ کلاس آموزشی ویژه دانش آموزان، عموم شهروندان و رانندگان تاکسی برگزار و از هر کلاس بیش از ۳۰ مخاطب بهره مند می شوند.
 ایمنی عابر پیاده، عبور و مرور ایمن، دوچرخه سواری شهری، قوانین راهنمایی و رانندگی، حقوق و تکالیف سرنشین خودرو، آشنایی با سیستم حمل و نقل عمومی و عواقب تخلفات رانندگی از عناوین این دوره ها است که توسط مربی آموزشی ارائه می شود.
به گفته این مسئول طی ١٠ روز گذشته بيش از ٧٠٠ نفر در دوره های آموزش مجازی پارک ترافیک شرکت کرده اند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب