امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44472 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در راستای اجرای طرح شهر امن در محله اسماعیل آباد؛

ضلع جنگلی بوستان مرجان منطقه ۱۹ بهسازی و ایمن شد

خبرایران : معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۹ از فعالیت های اجرایی این شهرداری در راستای اجرای طرح شهر امن و رفع نقاط بی دفاع شهری در محلات این منطقه خبر داد.
ضلع جنگلی بوستان مرجان منطقه ۱۹ بهسازی و ایمن شد
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی بصیری با اشاره به اجرای این طرح در محلات اسماعیل آباد، نعمت آباد و عبدل آباد گفت: بر اساس بررسی و نیاز سنجی لایه های مختلف اجتماعی در این منطقه بیش از ۷۰ نقطه ناامن شناسایی شده که رفع آن ها بر اساس اولویت تعیین شده در برنامه توسعه ای ۱۴۰۰ قرار گرفته است.
او با بیان اینکه بیش از ۲۰ نقطه از نقاط شناسایی شده درخصوص نقص روشنایی و تاریکی معابر عمومی، جانمایی ایستگاه اتوبوس، ساخت سرویس بهداشتی، احداث پیاده راه و ... بوده است،خاطرنشان کرد: در همین راستا نیز ضمن بهسازی این نقاط، ضلع جنگلی بوستان مرجان در محله اسماعیل آباد با اجرای اقدامات شهری شامل پیاده روسازی، تامین آبنما، سکو و آلاچیق، نصب نیمکت و حصارکشی، به محیطی امن و زیبا برای ساکنان این محله تبدیل شد.
معاون شهردار منطقه درخصوص سایر فعالیت های تعیین شده برای رفع نقاط بی دفاع شهری در محدوده این منطقه اعلام کرد: بخشی از این نقاط با هرس منظم بوته های حواشی بوستان ها و محل عبور عابرین در پیاده راه ها و طول خیابان به منظور تردد امن عابرین بهسازی شده است. ضمن اینکه بخش دیگری از این نقاط نیز با ایجاد فضای سبز ، تأمین نیمکت و آلاچیق و ایجاد پاتوق محله بهسازی می شود.
به گفته بصیری قسمتی از نقاط بی دفاع شهری این محدوده با تغییر کاربری و بهسازی به امنیت لازم می رسد و برای عموم شهروندان بویژه بانوان قابل استفاده و بهره برداری خواهد بود.
این مسئول یادآور شد: طرح شهر امن یکی از پروژه های اجتماعی توسعه محور این منطقه به شمار می رود که با هدف امن سازی فضای شهر برای تردد بانوان در شهر با جلب مشارکت شهروندان در شناسایی نقاط ناامن در حال اجرا است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب