امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44438 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ويروس كرونا دير يا زود به ايران مي رسد/ تا جايي كه مي توانید از ويتامين C استفاده كنيد

خبرایران : ويروس كرونا دير يا زود به ايران مي رسد و شک نكنيد كه وزارت بهداشت به هيچ عنوان وسايل و دارو و كيت هاي تشخيصي ندارد.بنابر اين لطفا تا جايي كه مي توانيد از ويتامين C استفاده كنيد تا سيستم ايمني خود را قوي تر كنيد.
ويروس كرونا دير يا زود به ايران مي رسد/ تا جايي كه مي توانید از ويتامين C استفاده كنيد
ويروس كرونا دير يا زود به ايران ميرسه و شك نكنيد كه وزارت بهداشت به هيچ عنوان وسايل و دارو و كيت هاي تشخيصي ندارد. بنابراين لطفا تا جايي كه مي توانيد از ويتامين C استفاده كنيد تا سيستم ايمني خود را قويتر كنيد نگران نباشيذ ويتامين C زياديش دفع ميشه و مشكلي ايجاد نميكنه همينطور حتما زرد چوبه بيشتر استفاده كنيدبعلاوه هم خودتون هم بچه هاتون بگين كه فرض كنند همه مبتلا به ويروس كرونا هستن و با كسي دست ندهید و روبوسي نكنيد
اين ويروس فعلا نه واكسن داره نه درمان خاصی ، متاسفانه بعلت جهش ژنتيكي كه كرده بسيار خطرناک ظاهرا اين از تلفيق اين ژن در مار و خفاش ايجاد شده و بخاطر اين جهش توانايي مبتلا كرذن پستانداران از جمله انسان رو پیدا كرده است.
موضوع بسیار مهم است لطفا پیام را در بیشترین تعداد آشنایان خود قرار دهید: پروفسور چن هورین ، مدیر اجرایی بیمارستان نظامی پکن می گوید: تکه های لیمو در یک لیوان آب گرم می تواند تا آخر عمر شما را نجات دهد.
 حتی اگر مشغول کار باشید ، باید به این پیام نگاه کنید و آن را به دیگران منتقل کنید! لیموهای گرم می توانند سلولهای سرطانی را از بین ببرند!لیمو را به سه قسمت برش داده و در یک فنجان قرار دهید ، سپس آب داغ بریزید ، آن را تبدیل به (آب قلیایی) کند ، هر روز آن را بنوشید مطمئناً برای همه مفید خواهد بود ..لیموهای داغ می توانند یک بار دیگر داروی ضد سرطان را آزاد کنند. آب لیمو داغ بر روی تومورهای سرطانی ودرمان همه انواع سرطان را نشان داده است.
درمان با این عصاره فقط سلولهای بدخیم را از بین می برد و سلولهای سالم را تحت تأثیر قرار نمی دهد.
دوم: اسیدها و مونو کربوکسیلیک اسید موجود در آب لیمو می توانند فشار خون بالا را تنظیم کرده و از شریان های باریک محافظت کنند ، گردش خون را تنظیم کرده و لخته شدن خون را کاهش دهند.
 پس از خواندن ، به شخص دیگری بگویید و آن را به شخصی که دوستش دارید منتقل کنید و از سلامت شخصی خود مراقبت کنید.
مشاوره:
پروفسور چن هورین خاطرنشان می کند که هر کسی که این نامه را دریافت کرده است حداقل برای نجات جان کسی تضمین شده است ... من وظیفه خود را انجام داده ام ، امیدوارم که شما هم به من کمک کنید تا آن را نیز گسترش دهم .
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب