امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44400 تاریخ انتشار: سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱:۴۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با سه شنبه بدون خودرو برگزارشد

همایش دوچرخه سواری با حضور مدیران شهری منطقه2 و شهرداران مدارس

خبرایران : همزمان با سه شنبه بدون خودرو همایش دوچرخه سواری در بوستان فدک منطقه2 برگزار و مدیران شهری منطقه با شهرداران مدارس هم رکاب شدند.
همایش دوچرخه سواری با حضور مدیران شهری منطقه2 و شهرداران مدارس
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه2 ، رسول کشت پور شهردار منطقه ۲ ،با حضور درهمایش دوچرخه سواری که همزمان با سه شنبه بدون خودرو با حضور مدیران شهری و دانش آموزان در بوستان فدک برگزار شد گفت: پویش سه شنبه های بدون خودرو موفق ترین پویش فرهنگ سازی استفاده از حمل و نقل عمومی توسعه ورزش دوچرخه سواری همگانی است.
 
 

وی با اشاره به اینکه آلودگی هوا یکی از مهم ترین مشکلات کلانشهرها تبدیل شده است افزود: استفاده از حمل ونقل عمومی یکی از مهمترین راهکارهای موثر در رفع این مشکل است و همین موضوع مشارکت شهروندان را می طلبد.

شهردار منطقه ۲ تصریح کرد دانش آموزان به عنوان بخشی از شهروندان می توانند با فرهنگسازی استفاده از حمل و نقل عمومی در حفاظت از محیط زیست و کاهش آلودگی هوا پیشگام باشند.

کشت پوربا اشاره به اینکه منطقه ۲ پیشگام در فعالیت دوچرخه های همگانی بیدود است ، اضافه کرد: از همشهریان تقاضا داریم ما را در توسعه فرهنگ دوچرخه سواری و همچنین پویش سه شنبه های بدون خودرو یاری دهن

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب