امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44397 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۵:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

امدادرسانی بیمارستان بانک ملی ایران به همکاران در سیستان و بلوچستان

خبرایران : با توجه به شيوع گسترده ويروس کرونا در استان سيستان و بلوچستان و اعلام شرايط بحراني در پيك پنجم، تيم درماني بیمارستان بانک ملی ایران به همراه بسته هاي كمك رساني و تجهیزات پزشکی برای امدادرسانی به همکاران در این استان اعزام شده است.
امدادرسانی بیمارستان بانک ملی ایران به همکاران در سیستان و بلوچستان

 به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک ملی ایران، حسینعلی سخندان مدير امور بيمارستان و دانشكده پرستاري و مسئول دبيرخانه سلامت بانک ملی ایران علاوه بر ارسال بسته هاي كمك رساني شامل تجهيزات پزشكي، اكسيژن ساز، دارو و ساير اقلام مورد نياز از بيمارستان به درمانگاه مستقر در استان، روز گذشته به همراه تيم درماني جهت كمك رساني به همكاران شاغل و بازنشسته به سيستان و بلوچستان سفر کرد تا وضعيت درماني همكاران از نزديك پیگیری شود.
وی همچنین از شعب بانك در شهرستان های خاش و سراوان استان بازديد کرد. این بازدید به جهت وضعيت نامناسب در پيك پنجم كرونا در سراسر كشور به ويژه استان سيستان و بلوچستان صورت گرفت تا درصورت نياز اقدامات لازم جهت بهبود شرايط صورت گيرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب