امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4438 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۹:۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل ستاد دیه کشور خبر داد؛

نیاز به 435 میلیارد تومان برای آزادی 7500 زندانی جرایم مالی غیرعمد

مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: امسال برای آزادی 7500 زندانی جرایم مالی غیرعمد نیاز به 435 میلیارد تومان کمک‌های مردمی هستیم.
نیاز به 435 میلیارد تومان برای آزادی 7500 زندانی جرایم مالی غیرعمد
به گزارش خبر ایران، سید اسدالله جولایی مدیرعامل ستاد دیه کشور شب گذشته در حاشیه بیست و ششمین جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد با اعلام این مطلب افزود: نهاد ستاد دیه از سال 1369 و با پایه‌گذاری شهید لاجوردی بنا شد.

وی افزود: تا امروز بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است در 184 نقطه کشور جشن گلریزان برگزار شود که اولین آنها چهارشنبه هفته گذشته در استان البرز برگزار شد.

جولایی تصریح کرد: امسال جشن گلریزان به جشن رهایی تغییر نام داده و امیدواریم بتوانیم 7500 زندانی گروه هدف را با کمک‌های مردمی آزاد کنیم.

مدیرعامل ستاد دیه کشور خاطر نشان کرد: سال گذشته 7735 نفر از زندانیان جرایم مالی غیرعمد با کمک مردم آزاد شدند.

وی افزود: سال گذشته ما باید برای آزادی این تعداد زندانی 834 میلیارد تومان پرداخت می‌کردیم در حالی که با کمک خود شاکیان و طلبکاران و گذشت 534 میلیاردی آنها تنها با دادن 300 میلیارد تومان این تعداد زندانی آزاد شدند.

جولایی درباره اینکه در طول 36 سال گذشته چه تعداد زندانی آزاد شده‌اند، گفت: بیش از 80 هزار نفر از زندانیان در طول این سال‌ها آزاد شده‌اند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب