امروز: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/29]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44276 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲:۴۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

از سوی بنیاد نیکوکاری جمیلی اعلام شد؛

فراخوان دریافت ایده برای نحوه برگزاری جشنواره چهارم دانشمندان و اندیشمندان جوان

خبرایران: جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان هر سال توسط بنیاد نیکوکاری جمیلی با هدف حمایت از ایجاد کسب‏‌و‏‌کارهای مبتنی بر فناوری، نوآوری و تحقق اقتصاد‌ مقاومتی برگزار می ‏شود.
فراخوان دریافت ایده برای نحوه برگزاری جشنواره چهارم دانشمندان و اندیشمندان جوان

جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان با هدف حمایت از ایجاد کسب‏ و‏کارهای مبتنی بر فناوری، نوآوری و تحقق اقتصاد مقاومتی با هدف تبدیل دارایی‏ های فکری به ثروت توسط بنیاد نیکوکاری جمیلی به صورت سالیانه برگزار می ‏شود.

پس از برگزاری سه دوره این جشنواره، دبیرخانه دائمی اقدام به برگزاری رویداد "ایده 99/99" نموده است. در این رویداد ایده پردازان خوش فکر و فعال، فرآیند پیشنهادی خود را برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره چهارم درخصوص انتخاب برگزیدگان، حمایت از برترین¬ها، تجاری¬سازی ایده¬های منتخب از ابتدای شکل گیری تا حصول اهداف جشنواره تدوین، طراحی و ارائه خواهند نمود.

در همین راستا از کلیه علاقه مندان و ایده پردازان دعوت بعمل می آید تا ایده های خود را از طریق سایت idea9999.ysf-persia.com برای دبیرخانه ارسال نمایند.

آخرین مهلت ارسال ایده 19 بهمن ماه 1398 خواهد بود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب