امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44251 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حسین شیرزاد خبر داد؛

سازمان مرکزی تعاون روستایی در مسیر نوسازی ساختار نوزایی ماهیت خدمات رسانی قرار دارد

حسین شیرزادمدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: سازمان مرکزی تعاون روستایی در مسیر نوسازی ساختار نوزایی ماهیت خدمات رسانی قرار دارد.
سازمان مرکزی تعاون روستایی در مسیر نوسازی ساختار نوزایی ماهیت خدمات رسانی قرار دارد
به گزارش خبرایران، کنگره ملی مدیران ستادی و استانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و نظام صنفی کشاورزی، مدیران عامل اتحادیه های مرکزی، اتحادیه های تعاونی روستایی استانها و مدیران عامل اتحادیه های تعاونی تولید و سهامی زراعی استان ها با حضور سرپرست محترم وزارت جهاد کشاورزی، معاونین وزیر، روسای سازمان های تابعه و جمعی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات سازمان مرکزی تعاون روستایی برگزار شد.

حسین شیرزاد در این خصوص اظهار داشت: سازمان مرکزی تعاون روستایی دو سال پیش در چنبره خصوصی سازی بود و زیرساخت های در حال استهلاک کامل، ظرفیت های نیروی انسانی ساختارش در خطر انهدام بود از این رو ما در راستای برطرف شدن این خطرات جلسات مهم و تکنیکالی را با اتحادیه مرکزی در جهت پروسه تشریفات افزایش سرمایه برگزار کردیم. به همین دلیل سرمایه سازمان از ۸۰۰ میلیون تومان به ۷۵۷ میلیارد تومان رسید. ساختارهای کنترل، نظارت و بازرسی را احیا و نوسازی نمودیم.

رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران ادامه داد: در حال حاضر سازمان یکی از ۱۰ شرکت هزار میلیاردی ایران است که افتخار بزرگی برای ما محسوب می شود و با این شرایط دیگر کسی به فکر خصوصی سازی یک شرکت هزار میلیاردی نیست، بنابراین ما برای همیشه از خطر خصوصی سازی و مشکلاتی که در ۱۰ سال اخیر گرفتارش بودیم رها شدیم.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب