امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44226 تاریخ انتشار: شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۷:۲۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

احمد عرفانی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

پیشتاز موتور قدیمی ترین تولیدکننده موتور سیکلت درایران است/ در 10 قسط بدون بهره ، سود و کارمزد بانکی پیشتاز موتور خريداری کنید/ خادم امام رضا ( ع) هستم / ۷۰ سال پدرم درصنعت موتور سیکلت حضور داشت

خبرایران: مدیرعامل شرکت پیشتاز موتورتوس مشهد گفت: اگر مصرف کننده قدرت خرید موتور را نداشته باشد تسهیلات خوبی برای او به صورت 30 درصد پرداخت نقدی و 70 درصد بقیه با وام بانکی از طریق بانک قرض الحسنه رسالت در نظر گرفته ایم.
پیشتاز موتور قدیمی ترین تولیدکننده موتور سیکلت درایران است/ در 10 قسط بدون بهره ،  سود و کارمزد بانکی پیشتاز موتور خريداری کنید/ خادم امام رضا ( ع) هستم / ۷۰ سال پدرم درصنعت موتور سیکلت حضور داشت
احمد عرفانی مديرعامل شرکت پيشتاز موتور توس مشهد درگفتگو با خبرنگار خبرايران اظهارداشت: شرکت پيشتاز موتور توس توانسته با سابقه ای بيش از 70 سال بعنوان بزرگترين شرکت در زمينه توليد انواع موتور سيکلت های برقی و بنزينی در شرق کشور حرف اول را در اين صنعت تا به امروز بزند .
وی تصريح کرد: پدرم حاج ابوالقاسم عرفانی از12 سالگی دراين صنعت حضور داشتند و در اين حرفه حرف اول را درايران می زدند. قبلا همه موتورها از ژاپن می آمد و ايشان نمايندگی همه موتورها مثل «هوندا» ، «سوزوکی» «کاوازاکی» و... را درايران به غيراز ياماها داشتند . 
عرفانی تاکيد کرد: گروه صنعتی پيشتاز موتورتوس يکی ازنامداران صنعت موتورسيکلت ايران است و از سال 1373 با واردات و مونتاژ موتورسيکلت های روسی ايژپلانتا فعاليت خود را آغاز کرد. و قبل از اين هم با نام پيشتاز موتور خراسان فعاليت مي کرد .درواقع 70 سال پيش پدرم دراين صنعت بودند وامروز من نزديک به 40 سال است که دراين حرفه مشغولبه فعاليت هستم. 
وی ادامه داد: شروع کار ما با شوروی بود. با توجه به دو زمانه بودن موتورسيکلتها در گذشته وآلوده کردن محيط زيست ما اقدام به تاسيس شرکت پيشتازموتورتوس جهت واردات موتورسيکلت چها زمانه کرديم . پدرم قديمی ترين شرکت موتورسازی را درايران داشتند وبعداز انقلاب 5 سال فعاليت ما متوقف شد. بعد از 5 سال دوباره روس ها ما را به همکاری دعوت کردند و خودم دوباره مجددا 15 سال با شوروی کارکردم. 
عرفانی با اشاره به کيفيت بالای موتورهای شرکت پيشتاز موتورتوس ابرازداشت: ما دو سال پياپی رتبه دوم کشوری را به لحاظ کيفيت وخدمات پس از فروش از شرکت استاندارد و کيفيت ايران تحت نظارت وزارت صنايع دريافت کرده ايم . تلاش ما دراين سال ها اين بوده که بتوانيم موتور باکيفيتی را به مشتريان خودارائه دهيم . درشرکت ما اگر مصرف کننده قدرت خريد موتور را نداشته باشد تسهيلات خوبی برای او در نظر گرفته ايم. به اين صورت که مصرف کننده 30 درصد پول موتوررا نقدی پرداخت و 70 درصد بقيه را با وام بانکی از طريق بانک قرض الحسنه رسالت دريافت و پرداخت می کند. 
وی اضافه کرد: مشتريان ما بعد از دريافت وام می توانند وام دريافتی را در 10 قسط بدون بهره به بانک برگردانند و هيچ گونه پول اضافی نيز از آنها دريافت نخواهد شد و موتور را بدون سود و کارمزد خريداری خواهند کرد. 
عرفانی افزود: زمانی که موتور دوزمانه ممنوع شد . ما به سراغ چين و تايوان رفتيم واردات را از اين دو کشور شروع و به کشورهای افغانستان و عراق صادرات داشتيم. اما در اين سال ها افغانستان خودش چند کارخانه توليد و مونتاژ موتور سيکلت راه اندازی کرد و واردات موتور سيکلت را از ايران ممنوع کرد. درواقع امروز تجارافغان مستقيم از چين موتورهای خودشان را وارد می کنند. 
وی ادامه داد: ما در بغداد با عراق قرارداد همکاری امضا کرديم ، اما هنوز همکاريمان شروع نشده و اگر اين اتفاق بيفتد اشتغال زايی خوبی برای کشورمان و همچنين درآمدزايی خوبی خواهيم شد. 
عرفانی خاطر نشان کرد: قطعات موتور سيکلت گروه صنعتی پيشتاز موتور با بسته بندی و هولوگرام از طريق نمايندگی های فروش در کليه مراکزاستانها و شهرهای کشور توزيع و خدمات پس از فروش توسط افراد آموزش ديده در سراسر کشور به طور مستمر انجام می شود و تلاش ما رضايت مشتريان است. 
وی در پايان سخنان خود گفت : خادم امام رضا ( ع) هستم و افتخارم اين است که از امام رضا کمک می گيرم، و از اينکه توانسته ايم محصول با کيفيتی را به دست مشتريان برسانيم خداوند را شاکريم.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب