امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44181 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۹:۲۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

محمدخانی فرد گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

کفپوش آکام با کیفیت بالا ، قابل رقابت با برندهای اروپاست/ امروز درگیرجنگ نابرابراقتصادی هستیم/ متاسفانه محصولات بی کیفیت چینی توسط برخی ازتجارمنفعت طلب وارد می شود/ با توجه شرایط کشورمان برادروار به همدیگر در راه تولید کمک کنیم

مدیرعامل شرکت آکام کفپوش گفت: کفپوش آکام صددرصد داخلی و با کیفیت بوده و قابل رقابت با برندهای اروپاست. حتی به جرات می توان گفت قیمت تمام شده این محصول 10 برابر کمتر از محصولات اروپایی است.
کفپوش آکام با کیفیت بالا ، قابل رقابت با برندهای اروپاست/ امروز درگیرجنگ نابرابراقتصادی هستیم/ متاسفانه محصولات بی کیفیت چینی توسط برخی ازتجارمنفعت طلب وارد می شود/ با توجه شرایط کشورمان برادروار به همدیگر در راه تولید کمک کنیم

محمدخانی فرد مدیرعامل شرکت آکام کفپوش ( تولید کننده کفپوش سالن) فعالیت خود را در سال ۱۳۷۸ آغاز نمود . وی ابتدا از تولیدی پیچ و مهره صنعتی فعالیت خود را شروع و پیچ انکربولت یکی از خاص ترین کارهای ایشان در ایران بوده است که به تولید و بهره برداری رسید و در عسلویه برای پاورها استفاده کردند. وی بعد شروع به تولید دست دمبل های خانگی و بعد تولید تیردروازه آلمینیوم بسکتبال( تایید فیفا برای تیردروازه آلمینیوم بسکتبال در سال ۲۰۰۸) برای استادیوم های بزرگ کرد. 

امروز شرکت تولیدی ورزشی آکام در راستای منویات چند سال اخیر مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی ، تولید ملی و اشتغال ،  فعالیت خود را در زمینه تولید تجهیزات ورزشی آغاز و از چند سال پیش بنا به نیاز کشور برای اولین بار اقدام به تولید کفپوش های pvc  و زیر فوم دار طبی ورزشی چند منظوره (آماتور) با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب ، دارای استاندارد فدراسیونی و گارانتی و خدمات پس از فروش در ایران کرده است. شرکت آکام کف در سومین دوره نمایشگاه بین المللی ورزش، محصولات نوین و تجهیزات وابسته از 24 تا 27 دی ماه سال جاری در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب حضور دارد.

محمدخانی فرد مدیرعامل شرکت آکام کفپوش در گفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت: از سال 1390 اقدام به تولید محصول خاصی کردیم که تا چند سال قبل به ایران وارد باعث خروج ارزی زیادی از کشورمان می شد.

وی افزود: امروز کشور ما درگیر جنگ نابرابراقتصادی است و ما تولید کنندگان در صف اول این مبارزه قرارداریم. امروز خروج تک تک دلارها برای واردات آسیب های جدی به بدنه اقتصادی کشورمان وارد کرده و باعث شده ما در بحث اقتصادی قدرت لازم برای مقابله با کشورهای اروپایی و آمریکایی را نداشته باشیم.

خانی فرد درخصوص کفپوش آکام هم عنوان داشت: مواد اولیه آکام کف از پتروشیمی های ایران تولید تهیه می شود . خوشبختانه تولید این کف پوش و فوم در ایران امروز باعث بومی سازی آن شده و از طرفی دیگر از خام فروشی نفت جلوگیری کرده است.

وی ادامه داد: تولید محصول ما صددرصد داخلی و با کیفیت بوده و قابل رقابت با برندهای اروپاست. حتی به جرات می توان گفت قیمت تمام شده این محصول 10 برابر کمتر از محصولات اروپایی است.

خانی فرد تاکید کرد: مردم عزیز کشورمان می دانند ،متاسفانه امروزبرخی ازمحصولات بی کیفیت ازچین توسط برخی از تجار منفعت طلب ما وارد می شود . مردم هم بدون اطلاع ازاین موضوع اقدام به خرید محصولات بی کیفیت چینی می کنند. این محصولات بی کیفیت در بلند مدت باعث بی اعتمادی مشتری و همچنین آسیب های جدی به اقتصاد کشورمان شده است.

وی ابرازداشت: دوستان عزیز ، ملت عزیز چین وبزرگترین خریدار ضایعات دنیا به لحاظ فلزی و پلاستیک و پی وی سی در دنیا است. چینی ها با متریال استادانه ای این ضایعات را باهم ترکیب می کنند. متاسفانه این محصولات در صنعت ما ودر قالب کف پوش های خانگی و ورزشی به سالن ها و خانه های ما وارد شده و آسیب های فراوانی برای مردم عزیز ما به وجود می آورد.

خانی فرد اضافه کرد: به مرور زمان وقتی در سالنهای ورزشی این کف پوش ها پای می خورند، کف پوش ترکیبات خود را از دست داد و ریزگردهایی از آن بلندشده و به ریه های ومفاصل ورزشکاران ما آسیب می زنند. این کار خوبی نیست .

وی ادامه داد: باید تولید کنندگان ما کالای خوبی را تولید کنند و ازملت عزیر خواهشم می کنیم فرهنگ خرید کالای خوب ایرانی را رواج دهند. در مقابل از تولید کنندگان عزیزما مردم شریف بخواهند سال به سال کالای خوب به مردم ارائه دهند.

خانی فرد افزود: زمانی که مسولین کالای خارجی را با پول وارد می کردند، ما مظلومانه و با حسرت به خریدهای مسولین خیره شده و با خودمان فکر می کردیم خدایا چرا مسولین کالاهای با کیفیت ما را خریداری نکرده به سمت وارادات یک سری کالایی بی کیفیت خارجی می روند. با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب و تاکیدات ایشان بر تولید و حمایت از کالای ایرانی امروز تا حدودی دولت و مسولین وادار شده اند که تولیدات داخلی را جایگزین کالای خارجی کنند ، که این تا دودی درجهت حمایت از تولید کنندگان داخلی اثر گذار بوده است.

وی یادآورشد:  ما تولید کنندگان در طی این سال ها از دو جهت ضربه خورده ایم. اول اینکه در گذشته با وجود اینکه پول بود از ما خرید نکردند وبه سمت خرید کالای خارجی رفتند. امروز هم دوباره ما ضربه دوم را خورده ایم دولتمردان ما پول ندارند و مجبور به خرید از ما شده اند. این یعنی اینکه شاهرگ تولید کننده را می زنند و بعد از 3 سال تولید کننده از بین می رود. آن زمان پول داشتند از ما نخریدند و و امروز هم پول ندارند از ما خرید می کنند وبه ما آسیب وارد می کنند.

وی ادامه داد: امروز با توجه شرایط کشورمان بیاییم برادروار به همدیگر در راه تولید کمک کنیم. مردم ملت عزیز ما هسنتد و ما هم تولید کننده ها قول می دهیم که کالای با کیفیت تولید کنیم. دولت و ملت در کنار هم قدم های خوبی برداریم و قدرتمند شویم . این قدرتمند شده باعث می شود که هیچ ابرقدرتی نتواند در تولید به ما زوربگوید. خوشبختانه کشورما توانمندی های زیادی داشته و منابع روزمینی و زیر زمینی فراوانی همراه با  نیروی جوان دارد.

خانی فرد خاطرنشان کرد:  در چند سال گذشته 20 درصد اقتصاد کشورما رشد داشته و امروز با کمک هم می توانیم این پتانسیل را به 100 درصد رسانده وبه آقای اقتصاد جهان تبدیل شویم. اگر این اتفاق بیفتد آمریکا به راحتی با پای خودش منطقه خاورمیانه را ترک می کند.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اشتغال آفرینی شرکت آکام کف برای 400 نیروی جوان ایرانی و غیرمستقیم برای هزار نفرگفت: محصول ما صدرصد بومی سازی شده و بعد از شرکت ما چند شرکت دیگر این کار را انجام داده اند و این برای ما جای بسی خوشحالی است و ازاین بابت خداوند را شکرگذار هستیم و امیدوارم سخنان من که از سر دلسوزی بود بتواند برای تولید ملی مفید باشد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب