امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 44098 تاریخ انتشار: شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

کاربری DDR5 SODDIM در نسل بعدی محاسبات با عملکرد بالا و گسترش کاربردهای صنعتی با پهنای باند بالاتر

خبرایران : نفوذ 5G به سرعت در حال رشد است و نیاز به ارتقاء سرعت پردازش دارد که فناوری DDR5 میتواند این ارتقاء را فراهم کند. این محصول یک گام رو به جلو برای ایجاد نسل جدیدی از حافظه های صنعتی است و میتواند نیازهای مراکز داده و AIoT را با پهنای باند بالاتر فراهم نماید. اپیسر پس از موفقیت در ارائه DDR5 UDIMM صنعتی، از DDR5 SODIMM صنعتی رونمایی کرده است.
کاربری DDR5 SODDIM  در نسل بعدی محاسبات با عملکرد بالا و گسترش کاربردهای صنعتی با پهنای باند بالاتر

صرفه جویی در مصرف برق و کاهش گرما به دلیل استفاده از 1.1 ولت،  باعث جذابیت DDR5 برای تولیدکنندگان سیستم های تعریف شده با کارایی بالا و رایانه های صنعتی می باشد و توسعه و تجاری سازی محاسبات نسل بعدی را تسریع می کند.

شرکت اپیسر بعد از مشاهده تاثیر مشتری در بازارهایی همچون محاسبات لبه ای، هوش مصنوعی و ابر رایانه ای، متوجه شد DDR5  قابلیت تسهیل این روند را دارد و با معرفی DDR5 SODIMM صنعتی که  در آن از ای سی (IC) Micron 1znm 16GB استفاده شده و دارای نرخ انتقال حافظه 4800 مگاهرتز بوده است. همچنین از مکانیسم On-Die استفاده شده که قابلیت اطمینان ، در دسترس بودن،  یکپارچگی و سازگاری سیگنال را نیز بهبود می بخشند و سرویس دهی IC DRAM را بسیار تقویت می کند. این ماژول ها با بالاترین سطح ضد سولفوراسیون محافظت میشود.

این محصول (DDR5 SODIMM) به طور کامل از پردازنده های موبایل Alder Lake نسل 12 اینتل پشتیبانی می کند و با  ظرفیت های 16 و 32 گیگابایتی قابل عرضه خواهد بود و انتظار می رود در سال 2022 به تولید انبوه برسد.

این ماژول یکی دیگر از راه های تلاش Apacer در جهت شعار خود یعنی "افزودن ارزش ، افزایش همکاری" است. شرکت اپیسر با تحقیق و توسعه ، طراحی ، ساخت و بازاریابی قوی خود به یک تولید کننده پیشرو در صنعت تبدیل شده است و جدیدترین و پیشرفته ترین محصولات را برای ذخیره ، ضبط و اشتراک اطلاعات دیجیتالی مهم برای کار و ضروری برای زندگی روزمره فراهم می کند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب