امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 43847 تاریخ انتشار: شنبه ۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۸:۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دکترسیما عالمی در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

هدف ازبرگزاری مسابقه ملی ماساژ و اولین همایش علمی ماساژ هم افزایی صنف ماساژ در بحث آموزشی و علمی است

دکترسیما عالمی دبیر اجرایی دومین مسابقه ملی ماساژ با رویکرد اشتغال پایدار و کارآفرینی و اولین همایش علمی ماساژ با رویکرد سلامت روانی و جسمانی گفت: هدف ازبرگزاری دومین مسابقه ملی ماساژ با رویکرد اشتغال پایدار و کارآفرینی و اولین همایش علمی ماساژ با رویکرد سلامت روانی و جسمانی هم افزایی صنف ماساژ در بحث آموزشی و علمی است.
هدف ازبرگزاری مسابقه ملی ماساژ و اولین همایش علمی ماساژ هم افزایی صنف ماساژ در بحث آموزشی و علمی است

دکترسیما عالمی دبیر اجرایی دومین مسابقه ملی ماساژ با رویکرد اشتغال پایدار و کارآفرینی و اولین همایش علمی ماساژ با رویکرد سلامت روانی و جسمانی درگفتگو با خبرایران و حاشیه این رویداد اظهارداشت: هدف ازبرگزاری دومین مسابقه ملی ماساژ با رویکرد اشتغال پایدار و کارآفرینی و اولین همایش علمی ماساژ با رویکرد سلامت روانی و جسمانی  هم افزایی صنف ماساژ در بحث آموزشی و علمی است.

وی ادامه داد: دراین رویداد همایش علمی ماساژ و مسابقه ملی ماساژ را ما خواهیم داشت. از آنجایی که همایش علمی ماساژ شاخه ای بین رشته ایی میان ورزش و پرستاری است. ما  کمیته داورانی را نیز در بخش مقالات برای داوری آثارخواهیم داشت.

دکترعالمی عنوان داشت: هدف اصلی ما دراین رویداد هم افزایی میان صنف ماساژ و خدمات در بحث آموزشی و همچنین شکل گیری و ایجاد اتحادی بین خدمات و آموزش به شکل علمی تر است. از آنجایی که این رویداد در دو بخش علمی ماساژ و مسابقه ملی ماساز است و برای دومین بار ما بخش مسابقه ملی ماساژ را برگزارمی کنیم.

وی ادامه داد:کمیته داوری ما ازمیان هیات های علمی دانشگاه داریم تا با توجه به امار بالای مقالات رسیده به کنگره ماساژ که در حدود 200 است، بتوانند از میان 15 مقاله نهایی 3 مورد برگزیده کنند.

دکترعالمی درپایان سخنان خود گفت: سخنرانی اساتید روانشنانسی را ما دراین رویداد دربخش روانشاسی حرکت ، روانشناسی طب ستنی  به شکل آموزشی داریم و در پایان این همایش دو مدرک شرکت کنندگان دریافت می کنند برای بحث کارگاهها نیز مدرک جداگانه ای دریافت می کنند.

نتیجه تصویری برای کنگره علمی ماساژ با رویکرد سلامت روانی و جسمانی

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب