امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 43757 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پوستر چهاردهمین جشنواره شعر فجر رونمایی شد

خبرایران: پوستر چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر توسط محسن جوادی، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.
پوستر چهاردهمین جشنواره شعر فجر رونمایی شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، رونمایی این پوستر صبح امروز (یکشنبه 1 دی) با حضور سعید بیابانکی، دبیر علمی جشنواره چهاردهم در دفتر معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد انجام شد.
دبیر هیات امنای جشنواره شعر فجر پس از رونمایی پوستر این جشنواره گفت: همانند ستارگان فراوانی که در پس‌زمینه این پوستر وجود دارد، امیدوارم در این دوره شاهد ستارگان پرشماری در آسمان شعر فجر باشیم.
دکتر جوادی از بنیاد شعر و ادبیات داستانی برای انجام امور اجرایی جشنواره شعر فجر و تلاش برای پویایی این رویداد ملی ادبی تشکر و قدردانی کرد.
سپس سعید بیابانکی، دبیر علمی چهاردهمین جشنواره شعر فجر در سخنان کوتاهی گفت: به یاری خدا جشنواره امسال درخشان‌تر و موفق‌تر از پیش در عرصه فرهنگ کشور ظاهر خواهد شد.
وی افزود: با همکاری مجموعه معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از هیچ کوششی برای رسیدن به این هدف بزرگ دریغ نمی‌کنم.
گفتنی است، پیش از این طی احکامی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سعید بیابانکی به عنوان دبیر علمی و مهدی قزلی به عنوان دبیر اجرایی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر منصوب شدند

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب