امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 43679 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۵:۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

افتتاح یک کتاب‌فروشی در بلندترین شب سال

خبرایران: شعبه «قریب» مجموعه کتاب‌فروشی‌های فرهنگان با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و نویسندگان در 30آذرماه (شب یلدا) افتتاح می‌شود.
افتتاح یک کتاب‌فروشی در بلندترین شب سال
به گزارش خبرایران، فروشگاه «فرهنگان قریب» که به فروش کتاب و آورده‌های فرهنگی اختصاص دارد، در آخرین شب زمستان، رسما افتتاح می‌شود.

در مراسم افتتاحیه که شنبه، 30آذرماه از ساعت 18 تا 20 برگزار می‌‌شود، چهره‌هایی همچون محمود دولت‌آبادی، هوشنگ چالنگی، سیدعلی صالحی، هرمز علی‌پور، منوچهر بدیعی، مهدی غبرایی و اسد‌الله امرایی به‌همراه جمعی از اهالی قلم و هنر حضور خواهند داشت.

شعبه قریب از مجموعه کتاب‌فروشی‌های فرهنگان، در تهران، خیابان دکتر قریب، پایین‌تر از نصرت‌آباد، نبش کوچه اولیا دایر خواهد شد. این درحالی است که مجتمع دیگری از این مجموعه با نام «صبا» نیز در خیابان کارگر جنوبی، پایین‌تر از میدان حر و در مجتمع صبا، آغاز به کار کرده است.

فرهنگان جزو فروشگاه‌های زنجیره‌ای کتاب محسوب می‌شود در تهران با فرهنگان رازی، فارابی، قریب و صدف و همچنین در شهرهایی چون ساری و زنجان صاحب کتاب‌فروشی است.
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب