امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 43530 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۶:۵۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برای دومین سال متوالی؛

نشان روابط عمومی برتر، بر سینه بیمه سرمد

بیمه سرمد در بیست و ششمین همایش بیمه و توسعه همزمان با روز بیمه، برگزیده بخش «خلاقیت و نوآوری» هفتمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر صنعت بیمه شد و تندیس و لوح قدردانی ویژه این جشنواره را از آن خود کرد.
نشان روابط عمومی برتر، بر سینه بیمه سرمد
به گزارش خبرایران از روابط عمومی بیمه سرمد، این جایگاه به دلیل خلاقیت و نوآوری در ساخت عصاهای خودایستا به عنوان نمادی جدید در صنعت بیمه و همچنین اجرای کمپین تبلیغاتی تکیه‌گاه مطمئن با هدف فرهنگسازی در سراسر کشور، به بیمه سرمد تعلق گرفت.
روابط عمومی بیمه سرمد، سال گذشته نیز برگزیده بخش «فرهنگی» در این جشنواره شده بود و این دومین سال متوالی است که در همایش بیمه و توسعه، با فعالیت اثربخش خود در بخش‌های مختلف صنعت بیمه، مورد توجه داوران قرار گرفته است.
«ارتباط با رسانه‌ها»، «روابط عمومی الکترونیک»، «پژوهش و افکارسنجی»، «ارتباطات درون و برون سازمانی»، «مسئولیت اجتماعی»، «انتشارات» و «امور تبلیغاتی و نمایشگاهی»، بخش های دیگری بودند که مورد ارزیابی داوران هفتمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر صنعت بیمه قرار گرفتند.
همایش بیمه و توسعه امروز همزمان با روز ملی بیمه در برج میلاد تهران با حضور رییس‌جمهور، وزیر اقتصاد و خانواده بزرگ صنعت بیمه برگزار شد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب