امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 43499 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۹:۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مدیر عامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تشریح کرد؛

جزئیات چهارمین گردهمایی سراسری مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی کشور در مشهد مقدس

حسن روحانی نیا جزئیات چهارمین گردهمایی سراسری مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی کشور را تشریح کرد.
جزئیات چهارمین گردهمایی سراسری مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی کشور در مشهد مقدس
به گزارش خبرایران از روابط عمومی کانون دفاترخدمات الکترونیک قضایی «حسن روحانی نیا» مدیرعامل کانون با اشاره به برگزاری چهارمین دوره گردهمایی مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی سراسر کشور گفت: کانون دفاترخدمات الکترونیک قضایی به عنوان متولی امور صنفی دفاتر این حوزه، هرساله با برنامه ریزی منسجم این گردهمایی را برگزار می‌کند.

وی افزود: این گردهمایی دو روزه  در تاریخ ۲۷ و ۲۸ آذر سال جاری در محل سالن همایش دادگستری خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

افزایش دوبرابری مدیران دفاترخدمات الکترونیک قضایی کشور

روحانی نیا با بیان این که  تعداد مدیران دفاترخدمات الکترونیک قضایی نسبت به سال گذشته حدودا دوبرابرشده است، اظهار کرد: با هماهنگی و برنامه‌ ریزی‌های انجام شده قریب به هزار نفر از مدعوین در این همایش شرکت خواهند نمود.

مدیرعامل کانون با اشاره به حضور حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حمید شهریاری رئیس مرکز آمار و اطلاعات قوه قضائیه دراین همایش اظهار داشت: ایشان به عنوان مسئول عالی‌رتبه ناظر به کانون دفاترخدمات الکترونیک قضایی همچون سال های گذشته، استراتژی‌ها، راهکارها و رهنمودها را برای سال آینده بیان خواهند کرد.

وی ادامه داد: بخش مهم دیگر این همایش بیان نقطه نظرات مدیران دفاترخدمات الکترونیک قضایی کشور در خصوص مسائلی است که در طول سال گذشته با آن مواجه بوده‌اند و یا برنامه‌هایی است که برای آینده مدنظر دارند واگر انتقاد، پیشنهاد واعتراضی به موضوعاتی داشته باشند، شنیده وانشاالله پاسخ شایسته ارائه خواهد شد.

مطرح کردن مسائل دفاتر خدمات الکترونیک قضایی توسط ۶ نفر از مدیران دفاتر

روحانی نیا تاکید کرد: درهمایش پیش رو برای اولین بار ۶ نفر از مدیران دفاتر کشور انشاالله به صورت منسجم مسائل مربوط به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی را برای مسئولین قوه قضائیه، مرکز فناوری اطلاعات به صورت مستقیم و بی‌ واسطه مطرح کنند.

انتخاب ۵ مدیر برتر دفاترخدمات الکترونیک قضایی

مدیرعامل کانون افزود: یکی از بخش‌های قابل توجه این همایش انتخاب مدیران برتر است که همه ساله برگزار شده و امسال هم ۵ نفر از مدیران منتخب تعیین خواهند شد. ستاد انتخاب مدیران برتر که متشکل از ۳ نفر از اعضای هیات مدیره است با استعلام از استانها و ملاحظه شاخص‌های عملکردی مدیران شایسته را معرفی می کنند و جوایزی به رسم یادبود تقدیمشان خواهد شد.

ارائه نکات مربوط به امورانتظامی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی
مدیرعامل کانون با اشاره به برگزاری پنل‌های تخصصی مجازی در قبل از برگزاری این همایش اظهار داشت: در این گردهمایی آموزش‌های لازم به مدیران دفاتر کشور از طریق کارشناسان اداره کل  خدمات الکترونیک قضایی ارائه خواهد شد و برای نخستین ‌بارآموزش امورانتظامی دفاتر توسط رئیس هیات بدوی انتظامی ارایه شده و آموزش‌ها، تذکرها و هشدارهای لازم درخصوص عملکرد دفاتر در راستای صیانت از شان و شخصیت مدیران دفاترعرضه خواهد شد.
ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت خدمات قضایی در فضای مجازی

روحانی نیا با تاکید براینکه باید بیشترین استفاده را از ظرفیت خدمات الکترونیک قضایی در فضای مجازی ببریم، گفت: از ماه گذشته گفتگوهایی بین اعضای ستاد همایش و نمایندگان مدیران دفاتر۳۱ استان کشور آغاز شده تا مطالب استان‌ها گردآوری و برای ارایه درهمایش آماده شود.

روحانی نیا خاطرنشان کرد: یکی از بخش‌هایی که در این همایش برای اولین بار اتفاق میافتد ارائه سخنرانی دررابطه با شیوه‌های نوین کسب و کار و اخلاق حرفه ای است که به نظر می رسد ارائه آن در شرایط فعلی کاملا ضروریست.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب