امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 43263 تاریخ انتشار: دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

گامی دیگر در سایه مشارکت در منطقه21 برداشته شد؛

پروژه «مجتمع خدمات خودرویی وردآورد» در شرف بهره برداری

شهردار منطقه21 از تداوم انجام پروژه ها به شیوه مشارکتی در این منطقه خبر داد و گفت: مجتمع خدمات خودرویی وردآورد، گامی بلند در جهت ارائه خدمات شایسته تر به شهروندان تهرانی و مسافرین عبوری است.
پروژه «مجتمع خدمات خودرویی وردآورد» در شرف بهره برداری

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه21، رحمانی شهردار این منطقه ضمن بیان خبر فوق گفت: با اجرای طرح مجموعه پل های موسوم به کاروانسرای سنگی در نقطه تلاقی بزرگراه های شهید لشگری(جاده مخصوص) و فتح(جاده قدیم)، برخی اراضی متعلق به شهرداری در جاده مخصوص عملا تحت شعاع اجرای این طرح قرار گرفت و به عنوان زمین بایر بلااستفاده تلقی می شد که این موضوع ضمن تضییع حقوق شهرداری، باعث ایجاد فضاهای بی دفاع شهری  وآسیب هایی نیز گردیده بود.

وی در ادامه افزود: از طرفی نیز باتوجه به نبود اعتبارات، اقدامی از جانب شهرداری در قالب تعریف پروژه ای عمرانی بر عرصه مذکور متصور نبود؛ لذا نظر به بررسی های میدانی انجام شده و با توجه به نیاز محدوده وردآورد به یک مجتمع خدمات خودرویی جامع و به روز، این طرح در فضایی به وسعت 3500 مترمربع تعریف و از طریق فراخوان عمومی نسبت به جلب سرمایه گذار واجد شرایط بخش خصوصی اقدام شد که در مدت کمتر از شش ماه به مرحله بهره برداری رسیده است.

رحمانی در همین خصوص یادآور شد: با اجرا و بهره برداری از "مجتمع خدمات خودرویی وردآورد" برای سی نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال شده؛ همچنین با توجه به روش قرارداد BOLT، میزان اجاره بهای دریافتی به عنوان یکی از درآمدهای پایدار شهری محسوب می شود.

لازم به ذکر است؛ ارزش افزوده ی ناشی از اجرای پروژه بر روی زمین شهرداری در پایان مدت قرارداد نیز جزء دستاوردهای اجرای این طرح است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب