امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 43260 تاریخ انتشار: دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۳:۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران خبرداد؛

کارگاه گرافیک ویژه از فردا به مناسبت روز دانشجو آغاز به کار می‌کند

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: کارگاه گرافیک به مناسبت روز دانشجو از فردا و با حضور دانشجویان و اساتید این رشته برگزار می‌شود
کارگاه گرافیک ویژه از فردا به مناسبت روز دانشجو آغاز به کار می‌کند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی‌و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهرداری تهران؛ دکتر برزین ضرغامی ‌با بیان این مطلب افزود: به مناسبت روز دانشجو «کارگاه گرافیک» با همکاری این سازمان و دانشگاه‌های هنری، برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در این کارگاه رویکرد منویات مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته، فرمایشات ایشان در دیدارهای دانشجویی و همچنین گام دوم انقلاب است.
ضرغامی اضافه کرد: ما از این راهبرد به عنوان فصل الخطاب استفاده کردیم تا دانشجویان با استفاده از این بیانات کار گرافیکی انجام دهند.
وی تصریح کرد: 30 دانشجو از دانشگاه‌های تهران، فرهنگ و هنر، پارس، سوره و دانشگاه آزاد برای شرکت در این رویداد که از فردا (سه شنبه 5 آذر) شروع و تا روز پنجشنبه ادامه دارد، اعلام آمادگی کرده‌اند.
ضرغامی‌افزود: استاد قباد شیوا و استاد مسعود سپهر، مدرس این رویداد هستند تا در کنار طراحی آثار؛ آموزش و رفع اشکال برای دانشجویان نیز صورت بگیرد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: در انتهای این رویداد در سه رده A،B،C طرح‌ها انتخاب و برای اکران در سطح شهر استفاده می‌شوند، در هر سطح بسته به کارهایی که انجام خواهد شد و آثاری که می‌رسند انتخاب اثر صورت می‌گیرد و هر چه کیفیت این آثار بیشتر باشد، اثرات بیشتری قابلیت اکران در شهر را خواهند داشت

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب