امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 43252 تاریخ انتشار: شنبه ۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اهدای جایزه 500 میلیون ریالی طرح کیان بانک پارسیان در شعبه سرسبز

خبرایران : با حضور رییس اداره تبلیغات و تشریفات مدیریت روابط عمومی بانک پارسیان، مسئولین شعبه سرسبز و تعدادی از کسبه، جایزه 500 میلیون ریالی طرح کیان بانک پارسیان به خانم مریم فاتحی در شعبه سرسبز تهران اهداء شد.
اهدای جایزه 500 میلیون ریالی طرح کیان بانک پارسیان در شعبه سرسبز
رییس اداره تبلیغات و تشریفات در این مراسم گفت : طرح کیان پارسیان با هدف تشویق پذیرندگان دستگاه کارت خوان متصل به حساب پارسیان اجرا شده است.
لیلا آهسته افزود : نخستین مرحله قرعه کشی طرح کیان بانک پارسیان دوم بهمن ماه 97 برگزار و برنده جایزه بزرگ 3 میلیارد ریالی کمک هزینه خرید واحد مسکونی معرفی و برنده مشهدی این مرحله طی مراسمی جایزه خود را دریافت کرد.
وی خاطرنشان کرد: مراسم قرعه کشی مرحله دوم طرح کیان پارسیان نیز برای معرفی 10 برنده کمک هزینه 500 میلیون ریالی خرید خودرو تولید داخلی، دوم شهریورماه 98 برگزار شد و برندگان خوش شانس از شهرستان های اهواز، مشهد،خرم آباد ، زابل، ساوه و 5 نفر از تهران هدایای خود را دریافت کردند.
آهسته تصریح کرد: بانک پارسیان توانسته است با ارایه خدمات نوین و متنوع و همچنین حمایت از کسب و کارهای کوچک و متوسط، به عنوان بانکی خوش نام و موفق در خدمت رسانی به مردم باشد.
علیرضا رزاقی، رییس شعبه بانک پارسیان سرسبز نیز ضمن تبریک به برنده خوش شانس پارسیانی، به طرح های جدید بانک پارسیان تحت عنوان " پژواک پارسیان و طرح اعتباری نوید پارسیان" اشاره کرد و افزود : مشتریان می توانند با استفاده از این طرح ها از مزایا و تسهیلات ویژه آن بهره مند شوند.
برنده جایزه 500 میلیون ریالی طرح کیان پارسیان نیز ضمن ابراز خوشحالی و تشکر از مسئولین شعبه و همچنین ابراز رضایت از عملکرد بانک پارسیان،گفت: مایه مسرت است که مشتری این بانک هستم .
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب