امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 43251 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همه چیز آماده برگزاری یک رویداد بزرگ فناورانه است/ ITE 2019 در راه است

خبرایران: آخرین روزهای آبان ماه 98 می‌رود تا شاهد برگزاری یکی از مهمترین و موثرترین گردهمایی‌های عرصه فناوری‌های مالی و پولی در کشور باشد
همه چیز آماده برگزاری یک رویداد بزرگ فناورانه است/ ITE 2019 در راه است
به گزارش خبر ایران از فابانیوز، صبح سه‌شنبه 28 آبان ماه ساعت 9 صبح مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران برگزار خواهد شد تا برگ جدیدی از بزرگترین گردهمایی فناورانه در عرصه پولی و مالی کشور ورق بخورد.
 
همه چیز برای برگزاری ITE 2019  هم اکنون مهیا شده است. همه ظرفیت نمایشگاهی تکمیل شده، روند غرفه سازی به ساعات پایانی خود نزدیک می‌شود، بیش از 120 سخنران خود را برای حضور در این نمایشگاه تخصصی آماده می‌کنند و پیش‌بینی می‌شود نزدیک به 10 هزار بازدید کننده تخصصی در روزهای سرد آبان، گرما بخش این رویداد باشند و از آن دیدار کنند.
 
پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران با استقبال چشمگیر فعالان اکوسیستم بانکداری و پرداخت مواجه شده است و بسیاری از مقامات اقتصادی، بانکی، فناوری و کسب و کاری اعلام‌ کرده‌اند در این رویداد مشارکت خواهند کرد و یا از آن بازدید می‌کنند.
 
از این رو همه تدارکات لازم از سوی برگزارکننده برای برگزاری یک رویداد باشکوه مهیا شده است و پیش‌بینی می‌شود بدون هیچ خللی این رویداد همانند سال‌های گذشته برگزار شود.
 
حضور صدها نفر از مقامات در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران
 
صدها نفر از مقامات ارشد اقتصادی، بانکی و فناوری از جمله فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی و نمایندگانی از بانک مرکزی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نمایندگان مجلس و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با صنعت بانکداری، پرداخت، مالی و فناوری در مراسم افتتاحیه یا اختتامیه یا روزهای مختلف برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران، مدیران عامل بسیاری از بانک‌های کشور به این رویداد می‌آیند.
 
همچنین صدها نفر از مقامات خارجی شامل سفرا و نمایندگان ارشد کشورهای خارجی به پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران خواهند آمد و از آن بازدید خواهند کرد و در جریان بخش های مختلف آن قرار خواهند گرفت.
 
حضور بیش از 20 نفر از مدیران عامل بانک های کشور
 
مدیران عامل بیش از 20 بانک‌ دولتی و خصوصی تا این لحظه برای حضور در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران (ITE 2019) اعلام آمادگی کردند.
 
بر این اساس ضیا ایمانی مدیرعامل بانک سینا، محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت، عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران‌زمین، محمدکاظم چقازردی مدیرعامل بانک سپه، محمدرضا حسین‌زاده مدیرعامل بانک ملی، رضا دولت‌آبادی مدیرعامل بانک تجارت، علی صالح‌آبادی مدیرعامل بانک توسعه صادرات، حجت‌اله صیدی مدیرعامل بانک صادرات ایران و حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در پنجمین رویداد نمایشگاه تراکنش ایران شرکت خواهند کرد. اسامی دیگر مدیران عامل به تدریج اعلام خواهد شد.
 
تکمیل فرایند غرفه سازی
 
فرایند غرفه سازی پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران با شور و همتی وصف ناپذیر از صبح روز جمعه گذشته آغاز و تا فردا (دوشنبه) ادامه خواهد داشت تا همه چی برای برگزاری ITE 2019  آماده باشد.
بر همین اساس، نمایشگاه گفت وگوی شهرداری تهران هم اکنون شاهد فرایند غرفه سازی شرکت های مختلف حاضر در این رویداد است.
 
حضور بیش از 120 سخنران داخلی و خارجی در ITE 2019
 
بیش از 120 سخنران داخلی و خارجی در مراسم افتتاحیه، اختتامیه، رویدادها و نشست های جانبی پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران به سخنرانی خواهند پرداخت. این سخنرانان از بخش های مختلف دولتی، خصوصی، بانکی، پرداختی، شرکت های فناورانه و استارتاپی هستند که با حضور در این رویداد به سخنرانی خواهند پرداخت.
 
از این رو نمایشگاه تراکنش ایران را می توان یکی از مهمترین و تخصصی ترین گردهمایی‌های عرصه فناوری‌های پولی و مالی در کل کشور دانست که به دنبال برداشتن گام‌های موثر در این حوزه با مشارکت صاحب نظرات و متخصصان است.
 
تکمیل ظرفیت همه 5500 مساحت نمایشگاهی
 
در اتفاقی کم نظیر، چند روز مانده به برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران، همه ظرفیت نمایشگاهی این رویداد واگذار و تکمیل شده است. اتفاقی کم نظیر که در شرایط امروز اقتصادی کشور بیانگر آن است که اهمیت فناوری‌های مالی و پولی از سوی نهادها و شرکت ها و بانک های کشور درک شده است.
 
پیش بینی بازدید 10 هزارنفر از ITE 2019
 
پیش بینی می شود بیش از 10 هزار بازدیدکننده تخصصی از پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران، به عنوان یک رویداد فناورانه تخصصی بازدید و ضمن بازدید از غرفه ها، در رویدادهای مختلف آن شرکت کنند.
 
بر همین اساس، با توجه به استقبالی که از پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران تاکنون انجام شده است، پیش بینی می شود که بیش از 10 هزار بازدید کننده تخصصی از بخش های مختلف از آن دیدار به عمل آورند.
 
پوشش خبری گسترده از پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران
 
رسانه ملی به همراه دیگر شبکه های تلویزیونی داخلی و خارجی همچون سال های گذشته به پوشش تصویری پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران خواهند پرداخت.
 
همچنین، ده ها رسانه داخلی کشور از جمله رسانه های مکتوب و مجازی، سایت ها و خبرگزاری ها نیز به بازتاب اخبار برگزاری نمایشگاه 3 روزه تراکنش ایران خواهند پرداخت و خبرنگاران در بخش های مختلف این رویداد فناورانه حضور پیدا خواهند کرد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب