امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 43147 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با همکاری پژوهشگاه صنعت نفت و سازمان استاندارد صورت میگیرد:

تدوين و به روزرسانی استاندارد‌هاي ملّي و بين‌المللي صنعت نفت

روز چهارشنبه 22 آبان‌ماه پژوهشگاه صنعت نفت و پژوهشگاه استاندارد با هدف گسترش همكاري‌هاي دوجانبه، تفاهم‌نامه‌اي منعقد كردند.
تدوين و به روزرسانی استاندارد‌هاي ملّي و بين‌المللي صنعت نفت

به گزارش خبر ایران ازروابط‌عمومي پژوهشگاه صنعت نفت، ايجاد همكاري‌هاي مشترك و تبادل اطلاعات، تجربيات، توانمندي‌هاي علمي، فني و كارشناسي با هدف ارايه خدمات آموزشي، پژوهشي و اجراي پروژه‌هاي مشترك از مهم‌ترين اهداف اين تفاهم‌نامه محسوب مي‌شود.

بر پايه اين گزارش قرار است اين دو پژوهشگاه در زمينه تدوين استاندارد‌هاي ملي و بين‌المللي و به‌روز رساني استاندارد‌هاي ملي مورد نياز در صنعت نفت، مشاركت در داوري و نظارت بر تدوين استاندارد‌هاي پژوهش محور و برگزاري همايش‌هاي تخصصي و نمايشگاه‌هاي علمي و پژوهشي مشترك با يكديگر همكاري كنند.

از ديگر زمينه‌هاي همكاري اين دو مجموعه بر اساس اين تفاهم‌نامه مي‌توان به موضوعاتي نظير همكاري پژوهشگاه استاندارد در تسهيل فرآيند گواهي‌نامه 17025 براي آزمايشگاههاي مورد نظر پژوهشگاه صنعت نفت، امكان برگزاري دوره‌هاي آموزشي و تبديل يافته‌هاي علمي حاصل از فعاليت‌هاي پژوهشي پژوهشگاه صنعت نفت به استانداردهاي ملي و بين‌المللي اشاره كرد.

گفتني است اين تفاهم‌نامه ميان جعفر توفيقي، رئيس پژوهشگاه صنعت نفت و فرزانه انصاري سرپرست پژوهشگاه استاندارد با حضور روسا و مديران دو مجموعه منعقد گرديد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب