امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 43098 تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۴:۵۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دبیر ستاد مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشوراعلام کرد؛

ازثبت اطلاعات خسارات وارده تا نیازسنجی درخصوص لوازم ضروری زندگی و کمک توانبخشی مددجویان آسیب‌دیده در زلزله اخیر

دبیر ستاد مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور با اشاره به برگزاری جلسه ستاد بحران در پی زلزله استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان، زنجان و اردبیل، گفت: ثبت اطلاعات خسارات وارده مناطق آسیب‌پذیر در سامانه فناوری اطلاعات در حال انجام است.
ازثبت اطلاعات خسارات وارده تا نیازسنجی درخصوص لوازم ضروری زندگی و کمک توانبخشی مددجویان آسیب‌دیده در زلزله اخیر

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل، «محمدرضا کاظم‌زاده» دبیر ستاد مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور با اشاره به برگزاری نهمین جلسه ستاد بحران در پی زلزله استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان، زنجان و اردبیل، گفت: تاکنون زلزله در استان آذربایجان شرقی خساراتی برجا گذاشته است و تاکنون از تخریب مراکز و خانه‌های مددجویان در سایر استان‌های فوق گزارش نشده است.

دبیر ستاد مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور از بازدید میدانی مدیران کل استانی از بخش‌های آسیب‌دیده خبر داد و افزود: تاکنون ۲۰ مسکن از صفر تا ۱۰۰ در استان آذربایجان شرقی تخریب شدند که توانستیم درخصوص اسکان موقت اقدامات سریع و به موقعی انجام دهیم تا پس از دریافت گزارشات کامل بازسازی منازل به همت بنیاد مسکن آغاز شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ستاد مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور مقوله نیازسنجی درخصوص پیش‌بینی لوازم ضروری زندگی و لوازم کمک توانبخشی مددجویان آسیب‌دیده تحت پوشش را در دستور کار قرار داده است، ادامه داد: ثبت اطلاعات خسارات وارده مناطق آسیب‌پذیر در سامانه فناوری اطلاعات در حال انجام است.

کاظم‌زاده در پایان یادآور شد: همچنین مقرر شده بهزیستی استان‌های درگیر زلزله نیز نسبت به تشکیل تیم مدیریت بحران و آمادگی لازم تیم‌های محب و اورژانس اجتماعی برای ارائه خدمات در مناطق آسیب‌پذیر ناشی از زلزله هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب