امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 43081 تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲:۲۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند خبر داد:

ارائه برنامه اجرایی طرح کاپ در شورای اسلامی شهر

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند اعلام کرد: صبح امروز جلسه ای پیرامون بررسی برنامه های طرح کاپ (کاهش پسماند) در کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر به ریاست آرش میلانی- رئیس کمیته محیط زیست برگزار شد.
ارائه برنامه اجرایی طرح کاپ در شورای اسلامی شهر
به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند، دکتر صدرالدین علیپور با اشاره به ارائه برنامه اجرایی کاهش پسماند در این جلسه، اظهار کرد: پس از ارائه برنامه ها و مراحل اجرایی این طرح، رییس کمیته محیط زیست، مشاورین و کارشناسان نقطه نظرات خود را بیان کردند. 
علیپور افزود: رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر در این جلسه عنوان کرد؛ اکثریت اعضای شورای شهر از برنامه های ارائه شده این طرح، حمایت لازم را خواهند داشت.
او با تاکید بر اینکه اهم موارد این برنامه با توجه به چالش های فعلی شهر تهران در حوزه مدیریت پسماند، برنامه ریزی شده است، خاطرنشان کرد: از مهمترین این موارد می توان به کاهش پسماند (کاپ) در مبدا تولید، کاهش معضل زباله گردی و کاهش ورودی پسماند به مجتمع پردازش و دفع آراد کوه اشاره کرد.
علیپور اضافه کرد: با هماهنگی مشاور و با استفاده از گزارش های اولیه طرح جامع، این برنامه با رویکرد کاهش پسماند به عنوان کاپ اجرایی خواهد شد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب