امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 43049 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

امضای تفاهم‏نامه همکاری میان بانک اقتصادنوین و کمیته امداد امام خمینی (ره)

خبرایران : با امضای تفاهم نامه با کمیته امداد امام خمینی (ره)، بانک اقتصادنوین به مدد جویان تحت پوشش این کمیته 400 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه خود اشتغالی پرداخت می‌کند.
امضای تفاهم‏نامه همکاری میان بانک اقتصادنوین و کمیته امداد امام خمینی (ره)
 علیرضا بلگوری مدیرعامل بانک اقتصادنوین در مراسم امضا و تبادل تفاهمنامه، تسهیلات اشتغال‏زایی پرداخت شده بانک اقتصادنوین را از سال 1394 تا 1398 بیش از 1762 فقره تسهیلات به ارزش 264 میلیارد و 466 میلیون ریال اعلام کرد که عمده این تسهیلات در بخش‌های کشاورزی و دامپروری، حمل و نقل، خدمات، صنایع دستی و صنعت بوده است.
 بلگوری خودکفایی خانواده‌های تحت پوشش این کمیته را بسیار ارزشمند دانست و تاکید کرد که بانک اقتصادنوین حمایت از مددجویان کمیته امداد را وظیفه اجتماعی و ملی خود می‌داند ضمن اینکه در شرایط فعلی کشور کمک به تولید و اشتغال ملی وظیفه تک‌تک آحاد جامعه است.
 سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده گفت بانک اقتصاد نوین در قالب تبصره ۱۶ همکاری بسیار خوبی با کمیته امداد در ارائه وام اشتغال به جامعه هدف این نهاد داشته و سال گذشته 85 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.
 به گفته بختیاری این تسهیلات به ۴۳۲ طرح خوداشتغالی اختصاص یافت که ۹۱ خانواده به خودکفایی رسیده و از حمایت امداد خارج شدند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب