امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42963 تاریخ انتشار: شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱:۳۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

توقف اتوبوس دیابت در محله دولتخواه جنوبی منطقه 19

خبرایران: اتوبوس دیابت برای ارائه خدمات سلامت محور به شهروندان جنوب شهر در محله دولتخواه جنوبی منطقه مستقر می شود.
توقف اتوبوس دیابت در محله دولتخواه جنوبی منطقه 19
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، محسن فریدی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه درخصوص این خبر گفت: این اتوبوس به منظور خدمات رسانی به شهروندان محلات کم برخوردار ناحیه 3 از شنبه 11 آبان به مدت چهار روز در محله دولتخواه جنوبی مستقر خواهد شد. 
 
وی ادامه داد: خدمات این اتوبوس در قالب اندازه گيري قند و فشار خون، اندازه گيري شاخص توده بدني، مشاوره و ويزيت پزشكي رايگان از ساعت 9 تا 30/15 روز شنبه در سرای محله دولتخواه جنوبی ارائه می شود. 
 
فریدی با توجه به عضویت بیش از هزار و 600 شهروند منطقه در کانون های دیابت تصریح کرد: ارائه خدمات سلامت محور نقش بسزایی در آگاه سازی شهروندان نسبت به پیشگیری از بیماری دیابت و کنترل آن دارد.
 
این مسئول برگزاری همایش های مناسبتی را از دیگر برنامه های اجرایی در راستای اطلاع رسانی درخصوص  این بیماری اعلام کرد و افزود: به همین منظور همایش دیابت 20 آبان از ساعت 10 تا 12 در سرای محله برادران شکری با حضور کارشناسی از بنیاد بیماری های خاص برگزار خواهد شد. 
 
معاون شهردار منطقه خاطرنشان کرد: اتوبوس دیابت از سال 91 تا کنون هرساله در دو نوبت به شهروندان محلات منطقه 19 خدمات ارائه که در هر نوبت با استقبال بیش از 600 شهروند روبرو شده است.
 
به گفته فریدی با ارائه خدمات سلامت به شهروندان منطقه بیماری دیابت در حال کنترل و تعداد افراد مبتلا به آن در حال کاهش است .
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب