امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42923 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲:۱۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با هفته سلامت بانوان ایرانی؛

برگزاری پویش ملی ارتقاء نشاط و سلامت بانوان در بوستان ولایت

خبرایران : ویژه برنامه های هفته سلامت بانوان ایرانی در قالب پویش ملی ارتقاء نشاط و سلامت بانوان در بوستان ولایت برگزار می شود.
برگزاری پویش ملی ارتقاء نشاط و سلامت بانوان در بوستان ولایت
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، محسن فریدی با اعلام این خبر بیان کرد: ویژه برنامه های هفته سلامت بانوان ایرانی «سبا» با هدف ارتقاء سلامت بانوان و خانواده های ایرانی روز شنبه 11 آبان در مجموعه شهربانوی بوستان بزرگ ولایت اجرا خواهد شد.
وی ارتقاء سلامت بانوان را از اهداف مهم این پویش دانست و گفت: افزایش آموزش بانوان در زمینه تحرک بدنی و توسعه آموزش های همگانی در زمینه ورزشی ، تغذیه، بهداشت و سلامت نقش مهمی در حفظ روحیه شادابی و نشاط بانوان دارد.
به گفته این مسئول ایجاد فضاهای مناسب و تأمین نیازهای اولیه در راستای اهداف سلامت محور موجب تأمین سلامت جسمی و روحی زنان می شود چرا كه سلامت و شادابي بانوان، سلامت نهاد مقدس خانواده را در پي خواهد داشت.
برهمین اساس مجموعه شهربانوی بوستان ولایت از ساعت 8 تا 10 صبح روز شنبه با برگزاری ايستگاه ورزش صبحگاهي با حضور مربي تربيت بدني و برگزاري مسابقات ورزشی، برپايي ايستگاه سنجش سلامت بانوان و همچنین توزيع بروشور و تراكت آموزشي با موضوعات ورزش، تغذيه و سلامت بانوان میزبان بانوان تهرانی خواهد بود.
 ضمن اینکه پذيرايي از مهمانان به صورت صبحانه سالم با هدف ترويج تغذيه سالم انجام و در پايان ويژه برنامه نیز از نفرات برگزيده، فعال و تاثير گزار تقدير خواهد شد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب