امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42895 تاریخ انتشار: دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۳:۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

از سوی کمپانی اپیسر؛

اولین ماژول DRAM XR-DIMM معرفی شد

کمپانی اپیسر، از پیشروترین سازندگان حافظه های صنعتی، اولین ماژول DRAM XR-DIMM دارای گواهینامه RTCA DO-160G را ارائه می نماید.
اولین ماژول DRAM XR-DIMM معرفی شد

این ماژول حافظه قدرتمند، استانداردهای دقیق آزمایش RTCA DO-160G US را برای نخستین بار در بازار جهانی تامین می نماید، این استاندارد در واقع  یک گواهینامه تجهیزات حمل و نقل هوایی بوده که XR-DIMM را به عنوان ماژول مقاوم در برابر لرزش های زیاد معرفی  می نماید، بدین ترتیب این  DRAMمحصولی ایده آل برای برنامه های دفاعی و هوانوردی خواهد بود.

از سال 2018، کمپانی اپیسر ایده ی تولید ماژول DDR4 XR-DIMM را در ذهن می پروراند . اگرچه مدل های قبلی  نیز با MIL-STD-810G    سازگار بوده اند، اما این ماژول جدید اولین محصول مطابق با استاندارد RTCA DO-160G ایالات متحده می باشد، و به عنوان محصولی ایده آل برای کاربرانی که درشرایط دارای لرزش و شوک شدید نیاز به کار مطمئن دارند، ارائه شده است.

بسیاری از سیستم های دفاعی، حمل و نقل ریلی و وسایل نقلیه ی جهانی، هنوز به ماژول های حافظه استاندارد متکی هستند. با این حال، سازندگان آینده نگر می دانند که ماژول های XR-DIMM Apacer پیشرفت های قابل توجهی را با اضافه نمودن 300 پین اتصال و نصب سوراخ های برای حفظ اجزاء در جای خود، در قابلیت اطمینان ارائه می دهند. این نوع ساخت، اجازه می دهد تا XR-DIMM حتی در هنگام مواجهه وسایل نقلیه،  با جاده های ناهموار، بادهای قدرتمند یا امواج خشونت آمیز پایدار مانده و عملکرد پایداری را نیز ارائه دهد.

تولیدکنندگان مرتبط با صنعت هوا فضا و سیستم دفاعی تایوان و سایر نقاط جهان ماژول های DRAM و SSD های برش خورده ی اپیسر را خواستار هستند.. ماژول XR-DIMM دارای گواهینامه RTCA DO-160G تنها ابتدای مسیری طولانی از نوآوری های  Apacer  در این زمینه است.  کمپانی اپیسر، به عنوان یکی از تولید کنندگان برتر در تایوان، از دسترسی به منافع صنعت حمل و نقل هوایی پررونقی که براساس اعلام وزارت امور اقتصادی تایوان، در سال 2018 با 11 درصد رشد، تقریباً به 4 میلیارد دلار رسیده است، سود می برد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب