امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42798 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲:۵۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیام تبریک مدیرعامل به مناسبت ششمین سالگرد تاسیس بیمه سرمد

خبرایران: بیمه سرمد به لطف ایزد منان و با همدلی، همراهی و تعامل سازنده یکایک شما بزرگواران، هفتمین سال فعالیت خود را در صنعت بیمه کشور آغاز کرد.
پیام تبریک مدیرعامل به مناسبت ششمین سالگرد تاسیس بیمه سرمد
شرکت جوان بیمه سرمد در سالی که گذشت به همت سیاست‌ها و تصمیمات شایسته هیات مدیره محترم و تلاش و پشتکار مضاعف شما همکاران گرامی، موفق به دستیابی به اهداف خود فراتر از پیش‌بینی‌ها شد.
افزایش سهم قابل توجه از بازار بیمه کشور، کسب رتبه یک توانگری مالی برای ششمین سال متوالی با تایید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، حفظ ترکیب متوازن پرتفوی، اعمال مدیریت ریسک، رشد قابل توجه قیمت سهام در بازار فرابورس و افزایش سهم پرتفوی غیرسهامداری از جمله دستاوردهای بزرگ بیمه سرمد در سال گذشته بوده است.
به همت شما بزرگواران، موفق شدیم در راستای انجام مسئولیت اجتماعی، اماکن تاریخی و اقشار مهمی چون هنرمندان، نویسندگان، روزنامه‌نگاران و ورزشکاران را تحت پوشش خدمات بیمه‌ای خود قرار دهیم و مشاغل پرخطری چون امدادرسانان سازمان هلال احمر در سراسر کشور پهناورمان و صیادان را بیمه نماییم.
بدون شک، هیچ کدام از این موفقیت ها، محقق نمی‌شد، مگر با دلسوزی، تلاش مضاعف، نواندیشی و تعهد سازمانی شما که در صنعت بیمه مثال‌زدنی است.
ضمن گرامیداشت اول آبان ماه، سالروز تاسیس بیمه سرمد به شما همکاران ارجمند، از خداوند منان برای تک‌تک شما توفیق خدمت‌رسانی شایسته به میهن اسلامی‌مان ایران را در عرصه‌های مختلف اقتصادی به‌ویژه صنعت بیمه کشور خواستارم.
مهدی مهدوی
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب