امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42750 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حسن بقائی خبرداد؛

پاکسان درخطوط تولیدی خود بازبینی می کند

خبرایران : حسن بقائی مدیرعامل پاکسان در گفتگو با خبرنگار پاکسان نیوزگفت: این مجموعه با بازبینی در خطوط تولید خود در جهت بهبود فرایند تولید اقدامات اصلاحی موثری را پی ریزی و اجرائی می‌کند.
پاکسان درخطوط تولیدی خود بازبینی می کند
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت پاکسان، مدیرعامل شرکت پاکسان حفظ و صیانت از مجموعه را یکی از اصلی ترین برنامه های خود به عنوان یکی از قدیمی ترین و بزرگترین تولیدکنندگان محصولات شوینده و بهداشتی کشور، معرفی کرد و افزود: در سال مالی اخیر مجموعه با تمام توان به منظور دستیابی به اهداف ترسیم شده تلاش نموده است و پس از پشت سرگذاشتن این حجم از فشار نیاز بود تا بخش های مختلف تولید مورد بازنگری و اورهال قرار گیرد تا در روزهای پیش رو و سال مالی جدید بتوانیم بدون توقف و با کیفیت مطلوب به تولید محصولاتمان ادامه دهیم.

بقائی به حضور گسترده کارکنان فنی و مهندسی، خدماتی و اجرایی در به روز رسانی خطوط تولید و تجهیزات پاکسان اشاره کرد و گفت: برنامه های بسیاری را در بخش های مختلف این مجموعه با هدف تعمیر، تعویض، بازسازی، احداث و.... به منظور رفع موانع تولید و افزایش راندمان با جدیت دنبال می کنیم تا ارتقای کیفی و کمی محصولات و فرایندها را رقم بزنیم.

از دیگر اقدامات شاخص انجام شده در این ایام بهسازی فضای آزمایشگاه کنترل کیفیت مجموعه است که با عملیات صورت گرفته در این واحد، آزمایشگاه تضمین کیفیت پاکسان به جدیدترین دستگاه ها و فضاها مطابق با استانداردها مجهز شده است.

وی در خاتمه با تاکید بر تداوم تولید و اشتغال در پاکسان یادآورشد: پس ازپایان این اقدامات، با تمام توان و با استفاده از همه ظرفیت های خود به تولید ادامه خواهیم داد و با ثبت رکوردهای جدید موفقیت های تازه ای در عرصه تولید و عرضه محصولات شوینده کسب خواهیم نمود .
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب