امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42741 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۵:۱۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شاهین سبزواری اعلام کرد؛

حمایت دولت از صنعت گردشگری باعث رشد هتلداری خواهد شد

مدیر برگزاری نخستین نمایشگاه هتل و مهمان‌نوازی گفت: تاکنون نمایشگاهی که به صورت تخصصی به هتلداری در کشور بپردازد وجود نداشته و عموم نمایشگاه‌ها گردشگری و هتلدرای بوده و اگر حمایت دولت به خوبی انجام شود با رشد هتلداری صنعت گردشگری نیز از رونق لازم برخوردار خواهد شد.
حمایت دولت از صنعت گردشگری باعث رشد هتلداری خواهد شد

شاهین سبزواری مدیر برگزاری نخستین نمایشگاه هتل و مهمان‌نوازی درحاشیه برگزاری اولین دوره نمایشگاه بین‌المللی هتل، میهمان نوازی و صنایع وابسته «هتلیتی شو» اظهارداشت: این نمایشگاه در یک سالن و فضایی به مساحت 3 هزار و 500 متر مربع برگزار می‌شود و تمامی گروه‌های هتلداران، گروه صنایع کالایی وابسته به طور کامل در نمایشگاه شرکت کرده‌اند و برگزاری این نمایشگاه با حمایت جامعه هتلداران ایران، جامعه هتل‌های هما، پارسیان،‌ایرانگردی و جهانگردی درحال برگزاری است.

وی مخاطبان این نمایشگاه را تمام هتلدران،‌ دانشجویان این صنعت و گردشگران با علایق خاص است، گفت: برای نخستین بار ماشین‌های کمپ و گردشگری و آفرهای گروه‌ نمایشگاهی هما در کنار گروه‌هایی که کار اقامت در کشورها را انجام می‌دهد از جمله جاذبه‌های لازم برای مخاطبان گردشگر در بازدید از نخستین نمایشگاه تجهیزات هتل و مهمان‌نوازی است.

وی با بیان اینکه 50 غرفه در این نمایشگاه ایجاد شده‌اند، گفت: بخشی از مشارکت‌کنندگان دولتی و بخش دیگری خصوصی هستند. راه سختی تا کنون طی شده است تاکنون نمایشگاهی که به صورت تخصصی به هتلداری در کشور بپردازد وجود نداشته و عموم نمایشگاه‌ها گردشگری و هتلدرای بوده و اگر حمایت دولت به خوبی انجام شود با رشد هتلداری صنعت گردشگری نیز از رونق لازم برخوردار خواهد شد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب