امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42643 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رزرو آسان و ارزان مهمانپذیر در تهران با اسنپ روم

خبرایران : تصور ما از مهمانپذیر در تهران خلاصه می‌شود به یک ساختمان قدیمی با اتاق‌های کوچکی که یک سمت آن روشویی قرار گرفته‌ است و سمت دیگر آن یک تخت با ملحفه‌های نامرتب! درست همان چیزی که به کرات در فیلم‌ها دیده‌ایم و یا در یک شب اقامت در تهران از نزدیک لمسش کرده‌ایم.
رزرو آسان و ارزان مهمانپذیر در تهران با اسنپ روم

 به گزارش خبرایران، بنابر اعلام اسنپ روم، اگر شما هم جزء کسانی هستید که به‌دلیل نوع شغل یا تحصیلات خود، مجبور به سفرهای مداوم به پایتخت هستید و یا برای استفاده از خدمات متعدد پزشکی، آموزشی و رفاهی، مدتی را باید بین شهرستان محل زندگی و تهران، رفت و آمد نمایید، پیدا کردن مهمانپذیر در تهران که از حداقل امکانات برخوردار باشد، یک خبر خوشحال‌کننده خواهد بود.

مهمانپذیر تهران

خوشحال‌کننده‌تر این‌که، اسنپ روم شرایطی را فراهم کرده است که نه‌تنها مهمانپذیر در تهران با ارزان‌ترین قیمت در دسترس است، بلکه تمامی استانداردهای یک اقامتگاه باکیفیت را نیز داراست.

مهمانپذیر در تهران باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

امروزه، مهمان‌پذیرهای اسنپی، شرایطی را فراهم کرده‌اند که تنها دغدغه مردم برای سفر به اقصی نقاط کشور به‌ویژه پایتخت، اهداف کاری، آموزشی و درمانی باشد و مسافر نگران قیمت مهمانپذیر و یا چگونگی رزرو نباشد.

در ادامه به ویژگی‌های مهمانپذیرهای اسنپ روم می‌پردازیم:

1.رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی

در شرایطی که کرونا، تمامی وجوه زندگی را تحت تاثیر قرار داده است، به شما این نوید را می‌دهیم که خیالتان از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مهمانپذیر تهران راحت باشد.

ضدعفونی روزانه اتاق‌ها و دریافت برچسب سلامت، ارائه پک‌های بهداشتی به مسافران و نظارت دقیق و مستمر بازرسان وزارت بهداشت از مهمانپذیرهای اسنپی، تنها بخشی از اقداماتی است که در راستای پیشگیری از شیوع کرونا در مهمانپذیر تهران انجام می‌شود.

بنابراین اگر یکی دو سال است که سفر به پایتخت را با اهداف کاری، آموزشی و ... به بهانه بیم از ابتلا به ویروس کووید ۱۹ به تاخیر انداخته‌اید، اینک وقت آن رسیده است که با رزرو مهمانپذیر در تهران، فعالیت‌های خود را از سر بگیرید.

2.موقعیت جغرافیایی مناسب و برخورداری از راه‌های ارتباطی مناسب

اگر گمان می‌کنید که مهمانپذیر ارزان در حاشیه شهر واقع شده است و در اصطلاح به اندازه پولی که می‌دهید، آش می‌خورید، سخت در اشتباهید!

تمامی مهمانپذیرهای اسنپی در خیابان‌های مهم پایتخت قرار گرفته‌اند که دسترسی به پایانه‌های مسافربری، دانشگاه، آمفی‌تئاترها، فرهنگسراها، ورزشگاه‌ها، ایستگاه مترو و بیمارستان‌ها را میسر کرده است.

در واقع باید گفت، فرقی نمی‌کند که شما برای ثبت نام دانشگاه به تهران آمده‌اید، یا قصد تماشای دربی مهیج پایتخت را دارید، با اقامت در مهمانپذیر تهران، به‌راحتی قادر خواهید بود تا به مقصد مورد نظر خود برسید.

در ضمن، اگر رزرو مهمانپذیر را به صورت اینترنتی انجام داده باشید هم آدرس اقامتگاه شما به سهولت قابل پیدا شدن است و می‌توانید از طریق لوکیشنی که در اختیارتان قرار گرفته است، موقعیت مهمانپذیر در تهران را بررسی و مسیرهای رسیدن به آن را بررسی کنید.

رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در مهمانپذیرهای اسنپ روم

3.قیمت مناسب

قیمت مهمانپذیر در تهران با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهد و برخورداری از استانداردهای نسبی، مناسب تلقی می‌شود.

مهمانپذیر ارزان در تهران که از حداقل امکانات بهداشتی نیز برخوردار نیست و در یک محله پرت و حاشیه‌ای شهر واقع شده است، کم نیستند، اما آنچه مهم است کیفیت بالا در کنار پایین‌ترین قیمت است.

مهمانپذیرهای اسنپی با مناسب‌ترین قیمت، آمادگی دارد تا سفر خوشی به پایتخت را برای هم‌وطنان سراسر کشور، فراهم کند.

4.امکان رزرو و کنسلی آنلاین

بله! درست شنیدید! مهمانپذیر در تهران را می‌توانید اینترنتی هم رزرو کنید.

شرایط اقتصادی بسیاری از ما اجازه اقامت در هتل‌های لوکس و آن‌چنانی را نمی‌دهد، اما این بدان ‌معنا نیست که مجبور هستید برای سفرهای کاری به پایتخت، تک تک مسافرخانه‌ها را به‌صورت حضوری بازدید کنید و مهمانپذیر ارزان در تهران را برای اقامت با حداقل کیفیت انتخاب کنید.

کافی است با گوشی همراه خود به سایت یا اپلیکیشن اسنپ روم سری بزنید و یا از طریق آپ (آسان پرداخت) و یا اپ اسنپ، منوی اقامتگاه‌های پایتخت را باز کنید تا لیست مهمانپذیرهای تهران را مشاهده کنید. بنابراین با توجه به تعداد نفرات، مدت اقامت، محدوده جغرافیایی و قیمت، اقدام به رزرو مهمانپذیر در تهران نمایید.

نگران کنسلی هم نباشید. مهمانپذیرهای اسنپی، بدون دریافت هیچ هزینه‌ای از شما، در صورت کنسلی، تمامی وجه پرداختی برای رزرو را به حساب شما عودت می‌دهند، چه چیز از این بهتر؟!

5.پشتیبانی آنلاین

اگرچه هنوز بسیاری‌ها مخالف رزرو مهمانپذیر به صورت اینترنتی هستند و بهانه‌شان هم در دسترس نبودن متولیان مهمانپذیر در عالم واقعیت است، اما در هر کدام از مراحل رزرو و یا کنسلی، اگر دچار مشکل و یا ابهامی شدید، اصلا نگران نباشید.

پشتیبانی آنلاین، ۲۴ ساعته و در هفت روز هفته در کنار شماست تا هیچ دغدغه‌ای از نظر اقامت در پایتخت نداشته باشید.

6.رفتار محترمانه کارکنان مهمانپذیرها

مثال هیچ ارزانی بی‌حکمت نیست، درباره مهمانپذیرهای اسنپی کارایی ندارد!

اینجا ارزانی با کیفیت، پیوند خورده است تا هموطنان سراسر کشور، حس خوبی از اقامت در پایتخت را تجربه کنند.

در کنار همه ویژگی هایی که برای مهمانپذیر در تهران برشمردیم، رفتار محترمانه کارکنان مهمانپذیرها را نیز نباید از قلم انداخت.

در این اقامتگاه‌ها، شما آن‌قدر مورد عنایت رفتار حرفه‌ای کارکنان قرار می‌گیرید که هیچ کاستی نسبت به حضور در یک هتل چندین ستاره احساس نمی‌کنید.

کلام آخر

به لطف خدمات اسنپ روم، سفر به پایتخت دیگر همانند سابق پراسترس و ملال‌آور نیست. مهمانپذیر در تهران با بهترین کیفیت و ارزان‌تربن قیمت، شرایطی را فراهم آورده است که هم‌وطنان سراسر کشور بتوانند با خیالی آسوده از خدمات رفاهی، پزشکی و فرهنگی تهران استفاده کنند و دغدغه محل اقامت، نداشته‌باشند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب