امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4257 تاریخ انتشار: شنبه ۷ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۲:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

55دقيقه مكالمه رايگان هديه همراه اول در ماه مبارک رمضان

در ماه مبارك رمضان، مشتركين همراه اول مي توانند با ثبت نام رايگان در طرح 55+5 در هر تماس داخل شبكه خود پس از گذشت 5 دقيقه مكالمه، دقايق بعدي را تا سقف 55 دقيقه رايگان صحبت كنند.
 55دقيقه مكالمه رايگان هديه همراه اول در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرایران از اداره كل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در پي استقبال مشتركين همراه اول از طرح 55+5 در سال هاي  گذشته، اين طرح در ماه مبارك رمضان امسال نيز اجرا مي شود.

بر اساس اين طرح، در طول ماه مبارك رمضان سال 1393، مشتركين با ثبت نام رايگان مي¬توانند در تمامي ساعات شبانه روز در هر تماس داخل شبكه(همراه اول و تلفن ثابت)، پس از گذشت 5 دقيقه مكالمه، دقايق بعدي را تا سقف 55 دقيقه در همان مكالمه، رايگان صحبت كنند. تماس پس از 60 دقيقه قطع شده و يا به نرخ مكالمه جاري با تكرار شرايط طرح باز خواهد گشت.

زمان اجراي اين طرح، 8 تير تا 6 مردادماه سال جاري بوده و كليه مشتركين فعال دائمي و اعتباري مي توانند از مزاياي آن استفاده كنند.

همراه اولي ها مي توانند با ارسال عدد 1 لاتين به سرشماره 8055 در طرح ثبت نام كنند. مشتركين بايد توجه داشته باشند كه تا  قبل از دريافت پيامك تأييد، ثبت نام در طرح صورت نگرفته است.

مشتركين دائمي در طول اجراي طرح، امكان اطلاع از ميزان تخفيف بهره مند شده را با ارسال عدد 0 لاتين به 8055 يا شماره گيري #450*111* دارند.

مشتركيني كه همزمان با طرح 55+5، از ديگر طرح هاي تخفيف مكالمه استفاده مي كنند، در صورتي كه مشترك از سيم كارت دائمي استفاده كند، اولويت با سرويسي است كه تخفيف بيشتر دارد و در صورتي كه مشترك از سيم كارت اعتباري استفاده كند، با طرحي است كه رايگان باشد.

تمامي مشتركين جديد كه در طول طرح اقدام به فعالسازي كنند، امكان ثبت نام در اين طرح را خواهند داشت.

همچنين اين طرح شامل مكالمات درون شبكه(تلفن ثابت و همراه اول) شده و مكالمات خارجه، رومينگ بين الملل و تماس با ساير اپراتورها شامل اين طرح نمي شود.

مشتركين همراه اول مي توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر در خصوص شرايط و ويژگي هاي اين طرح، به پرتال اين اپراتور به نشاني مراجعه كنند.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب