امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42543 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ابوالفضل کیانی بختیاری در نشست خبری اعلام کرد؛

مدیران منابع انسانی فعال و حامیان رونق تولید در پانزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی تجلیل می شوند /10 شرکت برتردرپانزدهمین کنفرانس توسعه منابع‌انسانی معرفی می شوند/ هدف برگزاری این کنفرانس معرفی و شناسایی چهره‌های برتر و شاخص حوزه منابع انسانی است

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی درمورد تعداد شرکت‌های انتخاب شده درپانزدهمین کنفرانس توسعه منابع‌انسانی در زمینه حمایت از رونق تولید گفت: ۱۰ شرکت برتر این حوزه درپانزدهمین کنفرانس توسعه منابع‌انسانی معرفی خواهند شد.
مدیران منابع انسانی فعال و حامیان رونق تولید در پانزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی تجلیل می شوند /10 شرکت برتردرپانزدهمین کنفرانس توسعه منابع‌انسانی معرفی می شوند/ هدف برگزاری این کنفرانس معرفی و شناسایی چهره‌های برتر و شاخص حوزه منابع انسانی است

به گزارش خبرنگار خبرایران، نشست خبری «پانزدهمین کنفرانس توسعه منابع‌انسانی» صبح امروز یکشنبه 21 مهرماه 1398 با حضورمهندس« ابوالفضل کیانی بختیاری» مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی ،مهندس «احمد بذلی» قائم مقام مديرعامل سازمان مديريت صنعتی و رئیس شورای راهبری پانزدهمین کنفرانس توسعه منابع‌انسانی ،«نسرین جزنی» دبیر کمیته علمی پانزدهمین کنفرانس توسعه منابع‌انسانی و اصحاب رسانه در ساختمان مرکزی سازمان مدیریت صنعتی برگزار ودراین نشست خبری«ابوالفضل کیانی بختیاری»مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی با اشاره به رویکرد وزیر صنعت، معدن و تجارت درمورد ترویج و فرهنگ‌سازی رونق تولید اظهار داشت: برنامه کاری سازمان مدیریت صنعتی همسو با اهداف وزیر صمت است.

کیانی بختیاری تصریح کرد: درراستای ترویج و فرهنگ‌سازی رونق تولید درپانزدهمین کنفرانس توسعه منابع‌انسانی ازمدیران منابع انسانی فعال و حامیان رونق تولید قدردانی و ازخدمات آنان تجلیل می شود

وی درمورد تعداد شرکت‌های انتخاب شده درپانزدهمین کنفرانس توسعه منابع‌انسانی در زمینه حمایت از رونق تولید خاطرنشان کرد: ۱۰ شرکت برتر این حوزه درپانزدهمین کنفرانس توسعه منابع‌انسانی معرفی خواهند شد که برای تعیین این ۱۰ شرکت شاخص‌های متعددی از جمله اشتغالزایی، تولید و داخلی‌سازی و بسیاری از شاخص‌های دیگر درنظر گرفته می شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی تاکید کرد: در طول برگزاری دوره‌های مختلف کنفرانس توسعه منابع انسانی سعی این بوده که ادبیات‌سازی، جریان‌سازی و فرهنگ‌سازی این حوزه نهادینه شود و مهمتر ازهمه توانمند‌سازی در حوزه منابع انسانی توسط سازمان مدیریت صنعتی صورت بگیرد که نتایج و دستاوردهای کنفرانس‌های برگزار شده بیانگر این است که این توانمند‌سازی در کشور اتفاق افتاده است.

وی درمورد اهداف برگزاری پانزدهمین کنفرانس توسعه منابع‌انسانی افزود :هدف برگزاری این کنفرانس توانمندسازی منابع انسانی، شبکه‌سازی و ایجاد گروه‌های تخصصی این حوزه در کشور و همچنین معرفی مهمترین دستاوردهای آن در کشور است و یکی دیگر از اهداف مهمی که این کنفرانس دنبال می‌کند معرفی و شناسایی چهره‌های برتر و شاخص حوزه منابع انسانی است.

کیانی بختیاری ابرازداشت: کمک به تصمیم‌‌گیری‌های حوزه منابع انسانی در کشور از اهداف برگزاری این کنفرانس است .چرا که کنفرانس توسعه منابع انسانی فرصتی برای شناسایی مهمترین چالش‌های این حوزه در کشور است تا صاحب‌نظران بتوانند با استفاده از اطلاعات بدست آمده برای اجرای برنامه‌ها از سوی مقامات و برنامه‌ریزان کشور تصمیم گیری نمایند.

وی عنوان داشت: موضوع پانزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی بر مبنای سرمایه‌ های انسانی و رقابت‌پذیری تنظیم شده و یکی از مهمترین کارهایی که در این دوره از کنفرانس منابع انسانی انجام می‌شود این است که برنامه‌ای را همسو با نوآوری با ساخت داخل و رونق تولید طرح‌ریزی کرده‌ایم و در محورهای مختلف کنفرانس توزیع شده است.

رئیس سازمان مدیریت صنعتی ابرازداشت: حوزه منابع انسانی یک حوزه چند وجهی است که باید به منابع انسانی ورود کند تا نیازهای جامعه در حوزه‌ها و ابعاد مختلف علمی و فناوری دانش‌بنیان و مسائل مسئولیت‌های اجتماعی را حل و فصل کند و یکی از ماموریت‌های عمده این کنفرانس، معرفی روندها و پارادایم‌های نوین منابع انسانی بوده که طی این سال‌ها استانداردها و موضوعات نوظهور را نیز معرفی کرده است.

وی ادامه داد: پذیرش روندها و پارادایم های جدید نیاز به فرهنگ سازی توسط مدیران ارشد سازمان‌ها و بنگاه‌ها و مدیران منابع انسانی دارد.وی از آمادگی این سازمان برای حمایت ویژه از استارتاپها وشرکتهای دانش بنیان که در بحث مدیریت منابع انسانی فعالیت کرده باشند و مدیران منابع انسانی که در زمینه مسئولیت اجتماعی و محیط زیست تلاش کردندخبرداد..

کیانی بختیاری درپایان سخنان خود گفت: جایزه تعالی سازمانی و تعالی منابع انسانی از دیگر جوایزی است که همه ساله توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود. این جایزه امسال بر مبنای شاخص‌های رونق تولید طراحی و برگزار می شود.

 

بذلی :یکی ازابزارهای سازمان مدیریت صنعتی درجهت انجام مأموریت خود، برگزاری کنفرانس‌های توسعه منابع انسانی است

احمد بذلی قائم مقام مديرعامل سازمان مديريت صنعتی و رئیس شورای راهبری پانزدهمین کنفرانس توسعه منابع‌انسانی نیز درادامه این نشست خبری اظهار داشت: یکی از ابزارهای سازمان مدیریت صنعتی در جهت انجام مأموریت خود، برگزاری کنفرانس‌های توسعه منابع انسانی است که از سال۱۳۸۱ تاکنون، ۱۴ دوره آن سپری شده و امسال نیز به امید خدا، در ۲۸ و ۲۹آبان ‌ماه، پانزدهمین دوره آن برگزار خواهد شد.

وی افزود: کنفرانس توسعه منابع انسانی بعنوان مهمترین رویداد علمی این حوزه در کشور با هدف فرهنگ سازی برای ارتقاء جایگاه مدیریت منابع انسانی در سازمان ها و بنگاه های ایرانی و فراهم کردن زمینه ای برای شکوفایی سرمایه های انسانی، برگزار می شود.

قائم مقام مديرعامل سازمان مديريت صنعتی مهمترین آثار و نتایج برگزاری کنفرانس توسعه منابع انسانی در کشوررا شامل تاسیس انجمن مدیریت منابع انسانی ایران، توسعه حرفه گرائی و توسعه مدل ها و الگوهای بومی عنوان نمود و بربرگزاری چنین کنفرانس هایی تاکید کرد.

 

جزنی : 10 شرکت برتر در پانزدهمین کنفرانس توسعه منابع‌انسانی معرفی خواهند شد

نسرین جزنی دبیر کمیته علمی پانزدهمین کنفرانس توسعه منابع‌انسانی نیزدرادامه این نشست خبری به بیان ویژگی ها و برنامه های علمی پانزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی پرداخته و اظهارداشت: ارزیابی‌ کیفیت نیروهای انسانی بر اساس مدل‌های رایج صورت گیرد نخستین مدل، مدل پاتریک است که این مدل 3 سطح دارد سطح اول آن برای بررسی فضای آموزشی، سطح دوم مربوط به بررسی محتوا و سطح آخر که فرد وارد محیط کار می‌شود، همواره خلائی در سطح سوم وجود دارد که تاکنون کسی نتونسته آن را به دقت بسنجد.

دبیر کمیته علمی پانزدهمین کنفرانس توسعه منابع‌انسانی درادامه سخنان خود برخی از محورهای این کنفرانس را به شرح زیر اعلام نمود؛ مدیریت منابع انسانی مبتنی بر مقتضیات زمان از جمله رکود، تحریم و شرایط پیچیده محیطی و نیز جذب، توسعه، نگهداشت و خروج سرمایه های انسانی در کسب و کارهای دانش بنیان است.

 وی درپایان سخنان خود گفت: در پانزدهمین کنفرانس توسعه منابع‌انسانی 10 شرکت با مبنا قرار دادن شاخص‌های متعددی چون: اشتغالزایی، تولید و داخلی‌سازی و بسیاری از شاحص‌های دیگر معرفی خواهند شد.

بنابراین گزارش، پانزدهمین کنفرانس توسعه منابع‌انسانی درروزهای ۲۸ و ۲۹آبان ‌ماه 1398 برگزارخواهد شد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب