امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4248 تاریخ انتشار: شنبه ۷ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۸:۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بن کارت «بانک ملی» چیست؟

برخلاف بن های کاغذی که مبلغ بن فقط قابلیت استفاده در یک بار مصرف را دارد ، دارندگان بن کارت می توانند موجودی آن را به دفعات و هر بار به میزان دلخواه تا سقف کارت خرج کنند.
بن کارت «بانک ملی» چیست؟

 

 

به گزارش خبر ایران ، بن کارت ملی کارت الکترونیکی است که مبالغ کمکهای غیر نقدی اهدایی به کارکنان به جای اینکه به صورت کالا یا بن های کاغذی چاپ شده توسط فروشگاهها تامین شود.بصورت پول الکترونیکی در کارت ذخیره می گردد و صاحب کارت می تواند برای خرید کالا و خدمات مورد نیاز خود از آن استفاده نماید. وجوه واریز شده به کارت فقط جهت خرید کالا و خدمات مورد استفاده قرار می گیرد.دارنده کارت نمی تواند از فروشنده پول نقد دریافت نماید. این کارت ها با نام و بدون ارتباط با حساب، صادر می شود و به دارندگان کارت ها رمز مخصوصی اختصاص داده خواهد شد که این امر از سوء استفاده در صورت مفقود شدن کارت جلوگیری خواهد کرد.لازم به ذکر است برخلاف بن های کاغذی که مبلغ بن فقط قابلیت استفاده در یک بار مصرف را دارد ، دارندگان بن کارت می توانند موجودی آن را به دفعات و هر بار به میزان دلخواه تا سقف کارت خرج کنند.
 موارد کار برد بن کارت ملی

اعطا هدیه سازمان ها به کارکنان به جای هدایای نقدی یا بن های کاغذی
بن های اعتباری سفر
امکان استفاده در پمپ بنزین ، فروشگاهها ، اینترنت ، تلفن و .. . .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب