امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42473 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۳:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ارائه خدمات رایگان مرکز فرآموز میلاد منطقه 19 در هفته سلامت روان

خبرایران: همزمان با هفته سلامت روان شاخصه هاي ارتقاي سلامت روان در سراهای محلات منطقه 19 اطلاع رسانی و کارگاه های آموزشی در این خصوص برپا می شود.
ارائه خدمات رایگان مرکز فرآموز میلاد منطقه 19 در هفته سلامت روان
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حمید بهرامی معاون اجتماعی و فرهنگی با اعلام این خبر افزود: 
در راستای بهره مندی کودکان 6 تا 12 سال از خدمات سلامت محور، مرکز فرآموز میلاد کارگاه های آموزشی اعتماد به نفس را در این هفته به صورت رایگان برپا می کند.
وی با اشاره به اینکه ويژه برنامه هاي هفته سلامت روان در پهنه جنوب از 18 تا 24 مهر از ساعت 9 تا 13 به میزبانی بوستان بهمن برگزار می شود بیان کرد: هدف از اجرای برنامه هاي هفته سلامت روان، حساس سازي جامعه به نقش خود مراقبتي و ارتقاء سلامت روان از طريق افزايش نشاط اجتماعي خواهد بود.
همچنین منطقه 19 با اعزام دانش آموزان و ارائه خدماتي از قبيل تفسير نقاشي و آموزش سلامت روان در اين برنامه مشاركت خواهد کرد.
معاون شهردار منطقه تصریح کرد:  ويژه برنامه هايي از قبيل گفت وگو در شهر و اشتراك تجارب زيسته شهروندان در حوزۀ سلامت روان،ايستگاه كلينيك ها و مراكز ارائه دهندۀ خدمات مشاورها ي و روانشناسي،اجراي برنامه هاي جامعه نگر در حوزه سلامت روان به منظور ارتقاي سواد سلامت روان و آموزش عمومي مردم، ايستگاه بازي و سلامت روان،اجراي دومينو با شعارهاي كمپين سلامت روان، ايستگاه بازي ونشاط  با توجه به ظرفيت، ساختار جمعيتي، اجتماعي فرهنگي پهنه و مخاطب، نشاط سالمندي از برنامه های پیش بینی شده به مناسبت هفته سلامت روان است.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب