امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42420 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

شیر قاضی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت:

قیمت جدید نان درشهرستان های استان تهران اعلام شد

خبرایران : با ابلاغ استانداری قیمت های جدید نان در شهرستان های تهران اعلام و واحدهای خبازی ملزم به اجرای آن شدند.
قیمت جدید نان درشهرستان های استان تهران اعلام شد

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران مجتبی شیر قاضی با اعلام این خبر گفت:پس از اعلام قیمتها و وزن چانه نان درشهر تهران، استانداری پس از بحث و بررسی با مسئولان و روسای اتحادیه های ذیربط قیمت های جدید نان و وزن چانه درشهرستان ها را ابلاغ کرد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت صمت گفت: بر اساس نوع آرد یارانه ای یا آزاد پز قیمت های نان متفاوت است. با احتساب آرد یارانه ای نان برری باوزن چانه 550گرم به قیمت 1000تومان، سنگک با وزن چانه 560گرم به بهای 1100تومان، تافتون با وزن چانه 230گرم با قمیت 500تومان و نان ولواش با وزن چانه 150گرم ، 300تومان عرضه خواهدشد.

وی درادامه افزود: نانوایی های آزد پزکه آرد با گندم قیمت 900تومان تهیه می کنند نیز به این شرح است : بربری با وزن چانه 580گرم به قیمت 1300تومان، سنگک با وزن چانه 650گرم به قیمت 1600تومان، تافتون با وزن چانه 280گرم به قیمت 800تومان و لواش با وزن چانه 170گرم به قیمت 400تومان عرضه می گردد.

شیر قاضی تصریح کرد: این قیمت ها مربوط به نان با کیفیت مطلوب و ساده می باشد و افزودن کنجد یک رو حداکثر قیمت500تومان افزوده می شود.

معاون سازمان در پایان با اشاره به اینکه شهرستان ری و شمیرانات ازاین قیمتها مثتثنی می باشند گفت : قیمت های شهر تهران برای این شهرستان ها لازم الاجرا است و برابر هماهنگی بعمل آمده با اتاق های اصناف و اتحادیه صنف نانوایان کلیه واحدهای صنفی نانوایی باید قیمتهای مذکور را در محل کسب و در معرض دید مشتریان نصب نمایند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب