امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42399 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۵:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور شهردار منطقه ۲۰ ؛

نشست خبری رییس ستاد اربعین حسینی شهرداری منطقه ۲۰ برگزار شد

نشست خبری رییس ستاد اربعین حسینی شهرداری منطقه ۲۰ برگزار شد
نشست خبری رییس ستاد اربعین حسینی شهرداری منطقه ۲۰ برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرایران ،  نشست خبری پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی(ع) روز یکشنبه ۱۴ مهر ماه ۱۳۹۸ با حضور فرهاد افشار شهردار منطقه ۲۰ و اصحاب رسانه برگزار و دراین نشست خبری فرهاد افشار شهرداری منطقه ۲۰ اظهارداشت: شهرری مسیر پایانی زائران جاماندگان حسینی است و امسال ۶۰۰ کارگر در قالب ۱۵۰ دستگاه خودرو بازیافت وظیفه نظافت طول مسیر را بر عهده دارند و علاوه بر آن عوامل اجرایی نیز برای نظافت پیرامون حرم مطهر سیدالکریم تدارک دیده شده است.

افشار تصریح کرد: خدمات مترو در روز اربعین به صورت رایگان خواهد بود و همچنین اتوبوسرانی با استفاده از اتوبوس‌های ۲ کابین ظرفیت حمل زائران را به مناطق مختلف تهران افزایش داده است.

وی با اشاره به اینکه سرویس‌های بهداشتی طول مسیر به روی زائران باز خواهد بود، افزود: امسال ۱۵۰ چشمه دست‌شویی سیار نیز به زائران خدمات رسانی خواهند کرد، همچنین تمامی مسیرهای منتهی به حرم از ۲۴ ساعت قبل مسدود خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ بنر که مذین به احادیث امام حسین(ع) در طول مسیر خیابان فدائیان اسلام محدوده اتوبان آزادگان به حرم مطهر عبدالعظیم(ع) نصب می‌شود تا زائران با سیره و اخلاق حسینی آَشنا شوند و تا اربعین سال آینده در زندگی روزمره خود از این پیام‌های معنوی سود جویند.

 

افشار افزود: کاروان عظیم عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) استان تهران با عنوان جاماندگان اربعین حسینی امسال برای هفتمین سال پیاپی با پای پیاده عازم حرم حضرت عبدالعظیم(ع) خواهند شد. سال گذشته بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در راهپیمایی جاماندگان اربعین در پایتخت شرکت کردند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب