امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42375 تاریخ انتشار: شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲:۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آپ حامی هفتمین ماراتن برنامه‌نویسی دانشگاه شریف

آپ در هفتمین ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور که ۲۸ تا ۳۰ شهریور ماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزارشد، توسط داور و منتورهایی که از پرسنل واحد فنی و منابع انسانی آسان پرداخت بودند با هدف شناسایی تیم‌های برنامه‌نویسی برجسته کشور، شناسایی ایده‌های بکر و خلاقانه و ورود این تیم‌ها به بازار کار حامی طلایی این رویداد شد.
آپ حامی هفتمین ماراتن برنامه‌نویسی دانشگاه شریف

هفتمین ماراتون برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور، تیم‌هایی از قبیل برنامه‌نویس، گرافیست و ایده‌پرداز با حضور حدود 260 برنامه‌نویس در قالب تیم‌های 2 تا 4 نفره، 48 ساعت فرصت داشتند تا نسخه اولیه یک برنامه کاربردی تلفن همراه را طی یک سری قوانین و مقرات خاص طراحی و پیاده‌سازی کرده و به تیم داوری ارائه دهند. در کل این مدت، تیم‌ها در محل برگزاری رویداد قرنطینه بودند و تیم‌های داوری و مشاور به صورت کامل بر نحوه عملکرد تیم‌ها نظارت داشتند. در انتها تیم‌های برتر با نظر داورها به مرحله نهایی راه پیدا می‌کردند و فرصت داشتند تا مجدداً برنامه خود را برای داوران ارائه دهند.

 
 
 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب