امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42354 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

همزمان با«هفته گردشگري و هفته تهران»؛

شهروندان منطقه21 از تورهای متنوع گردشگری بهره می برند

خبرایران: معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه21 از برپایی تورهای متعدد سیاحتی-تفریحی به مناسبت "هفته های گردشگري و تهران" در ورودی غربی پایتخت ویژه دانش آموزان، سالمندان و بانوان خبر داد.
شهروندان منطقه21 از تورهای متنوع گردشگری بهره می برند

به گزارش خیرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه21، حسین معینی کربکندی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با اشاره به اینکه در تقویم ملی کشورمان از "5تا11مهر؛ هفته گردشگری" و "12تا19مهر؛ هفته تهران" نامگذاری شده، گفت: ستاد گردشگری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه21 به منظور بزرگداشت این مناسبت ها و معرفی شهر تهران به عنوان مقصد گردشگری اقدام به برنامه ریزی و اجرای تورهای متنوع بازدید از اماکن شاخص کلانشهر تهران ویژه شهروندان این منطقه کرده است.

وی همچنین افزود: "نهم مهر ماه و روز جهانی سالمند" نیز فرصتی را فراهم آورد تا ستاد گردشگری منطقه21 با مشارکت اداره سلامت معاونت اجتماعی این منطقه، سالمندان منطقه21 را به تور نیم روزه تفریحی باغ گیاه شناسی ملی ایران اعزام کند.

معینی کربکندی در همین خصوص یادآور شد: ستاد گردشگری منطقه21 با مشارکت واحد رفاه معاونت توسعه منابع انسانی این منطقه، تور بازدید از شهرک سینمایی و تلویزیونی ایران را ویژه کارکنان شاغل در منطقه21 به همراه خانواده هایشان در 10 مهر ماه ترتیب داده است.

لازم به ذکر است؛ اماکن شاخص کلانشهر تهران از جمله "باغ موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، باغ گیاه شناسی ملی ایران، شهرک سینمایی و تلویزیونی ایران، خانه سیمین و جلال، موزه ها و نگارخانه ها و بازدید کودکان از ایستگاه های آتش نشانی" جز مقاصد گردشگری منطقه21 در "هفته های گردشگري و تهران" است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب