امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4234 تاریخ انتشار: شنبه ۷ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۹:۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

گودرزي: دولت و مردم از شما قدرداني مي‌کنند

وزير ورزش و جوانان گفت:آرزو مي‌کنم ورزش ما به خصوص فوتبال ما خودش را با استانداردهاي جهاني تطبيق دهد.
گودرزي: دولت و مردم از شما قدرداني مي‌کنند

به گزارش خبرایران، محمود گودرزي در مراسم استقبال از تيم ملي گفت: به خاک وطن خوش آمديد و ارائه قدرتمندي و غيرتمندانه شما را ارج مي‌نهيم. همانگونه که مردم عزيز مشاهده کردند کار شما ارزشمند بود و همانگونه که قبلاً درخواست مردم بود فارغ از هر نتيجه برد و باخت توانستيد ارائه مهارتي خوب و بالا و با استانداردهاي جهاني با تلفيقي از اخلاق و تربيت خوب ارائه دهيد. به نظرم فوتباليست‌هاي ما برنده اخلاق شدند چرا که هيچ‌گونه حرکات غيرمتعارف و غير استاندارد از آنها ملاحظه نکرديم و تبريک مي‌گويم به شما و خودمان.

وي افزود: مردم دل‌شان با شما بود و براي شما دعا کردند و در نهايت خشنود شدند و حتي آن لحظه هم که به لحاظ ظاهري شکست خورديم مردم از عملکرد تيم ملي راضي بودند چون شما پرتلاش و غيرتمند بوديد. وظيفه دارم به نمايندگي از دولت از همه بازيکنان تيم ملي و کادر فني تشکر کنم. همچنين از مديريت تيم ملي و سرمربي اين تيم و کادر فني که توانستند در مقابل قدرت‌هاي بزرگ جهان به نحوي برنامه‌ريزي کنند که سربلند باشيم زمان گذشته و من بايد اين پيام را به شما ابلاغ مي‌کردم فقط به اندازه‌اي بدانيد که دولت و مردم از شما قدرداني مي‌کنند و از زحمات شما تشکر مي‌کنم.

وي در پايان گفت: آرزو مي‌کنم ورزش ما به خصوص فوتبال ما خودش را با استانداردهاي جهاني تطبيق دهد تا در فرصت‌هاي آتي بتوانيم توفيقات بالاتري را نصيب کشورمان کنيم.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب