امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42280 تاریخ انتشار: شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۳:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران:

سردیس شهید علیرضا افشار رونمایی می شود

سازمان زیباسازی شهر تهران به منظور پاسداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس پس از ساخت سردیس شهید افشار، طی مراسمی از این سردیس رونمایی می کند.
سردیس شهید علیرضا افشار رونمایی می شود
به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، مراسم رونمایی از سردیس علیرضا افشار، خبرنگار شهید صدا و سیما در بوستان پایداری تهران برگزار می شود. 
این سردیس که توسط سازمان زیباسازی شهر تهران  ساخته شده است، با مشارکت فرهنگ سرای رسانه در یک مراسم با حضور خانواده شهید افشار، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ، روسای سازمان زیباسازی ، شهرداران مناطق و جمعی از مسئولان فرهنگی کشور در بوستان پایداری رونمایی شده و به نمایش عموم درخواهد آمد. 
شهید علیرضا افشار، خبرنگار صدا و سیما است که در سفری برای تهیه گزارش و در سانحه سقوط هواپیمای سی 130 به درجه رفیع شهادت نائل شد. 
گفتنی است مراسم رونمایی از تندیس شهید افشار روز دوشنبه 8 مهرماه ساعت 16 در بوستان پایداری واقع در میدان قبا، جنب فرهنگسرای رسانه برگزار خواهد شد.
 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب