امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 4227 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۵ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۱:۱۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رئیس سازمان بهزیستی کشور؛

ماهانه۵۰ میلیارد تومان در قالب یارانه و مستمری به نیازمندان پرداخت می‌شود/ باید هوشمندانه و دلسوزانه نسبت به مراجعان بهزیستی کار کرد

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: ماهانه بیش از ۵۰ میلیارد تومان در قالب مستمری و یارانه به مددجویان و نیازمندان پرداخت می‌شود.
 ماهانه۵۰ میلیارد تومان در قالب یارانه و مستمری به نیازمندان پرداخت می‌شود/ باید هوشمندانه و دلسوزانه نسبت به مراجعان بهزیستی کار کرد
به گزارش خبرنگار خبرایران، همایون هاشمی در پنجمین گردهمایی رؤسای مراکز ارتباطات مردمی که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: سازمان بهزیستی به واسطه وظایف قانونی و ذاتی و همچنین ماموریت‌هایی که به عهده این سازمان قرار داده شده است، یک سازمان تخصصی و البته یک سازمانی است که سختی‌های خود را به همراه دارد.

وی تصریح کرد: متأسفانه در سال‌های گذشته به واسطه عدم اطلاع‌رسانی مناسب نتوانسته‌ایم سازمان بهزیستی را در جایگاه واقعی و اصلی خود به مردم نشان بدهیم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: در سال 90 نخستین سند جامع راهبردی سازمان بهزیستی تدوین و سازمان مکلف شد بر اساس این سند حرکت کند.

هاشمی گفت: پس از تدوین سند جامع راهبردی سازمان بهزیستی، نوسازی سازمانی آغاز شد که این کار شروع شد.

وی ادامه داد: نوسازی سازمان بهزیستی مرحله به مرحله و در بخش‌های مختلف از جمله توانبخشی، مشارکت‌ها، پیشگیری، منابع انسانی و ارتباطات مردمی و... صورت گرفته است.

هاشمی خاطرنشان کرد: ما باید بتوانیم در همه بخش‌ها و به صورت یکسان و متوازن رشد کنیم و در این زمینه بر اساس سند جامع راهبردی سازمان حرکت کرد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور خطاب به رؤسای مراکز ارتباطات مردمی بهزیستی کشور، گفت: باید هوشمندانه و دلسوزانه نسبت به مراجعان کار کرد و به گونه‌ای با آنها رفتار کرد که این افراد دلخور و ناراحت از سازمان نباشند.

وی افزود: حوزه ارتباطات مردمی جایگاه ویژه‌ای را در سازمان بهزیستی دارد و افرادی که در این مجموعه فعالیت می‌کنند، خوش‌اخلاق باشند.

هاشمی ادامه داد: سازمان بهزیستی کشور در طول ماه بالغ بر 50 میلیارد تومان یارانه و مستمری به نیازمندان و مددجویان پرداخت می‌کند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در ادامه این گردهمایی با بیان اینکه باید دوره‌های مددکاری کوتاه‌مدت در دستور کار رؤسای مراکز ارتباطات مردمی قرار گیرد، گفت:‌ باید بتوانیم با کمترین هزینه مالی و در کوتاهترین زمان ممکن به مددجویان خدمت کنیم.

وی گفت: مددکاران بهزیستی باید به صورت کامل و هوشیارانه و همچنین آگاهانه به مددجویان خدمت کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب