امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42263 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۳:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

​حجت‌اله صیدی در تجلیل از ٢٣ مدیر رزمنده بانک صادرات ایران:

همیشه در ایام دفاع مقدس هستیم

خبرایران : مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، خاک ایران، صیانت از منافع ملی و... همیشگی است و به همین دلیل همیشه در ایام دفاع مقدس قرار داریم.
همیشه در ایام دفاع مقدس هستیم
به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، حجت‌اله صیدی در سخنانی در جمع مدیران ارشد ستادی، استان‌ها و مناطق که به منظور تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های عملیاتی شش ماهه دوم سال جاری در مشهد مقدس برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی اظهار داشت: قدرت بالای مقاومتی کشور در جنگ پیچیده اقتصادی و سیاسی امروز، ثمره ایثارگری‌های دیروز شهدا و رزمندگان است و باید با حفظ و تقویت روحیه ایثار و مجاهدت، به اعتلای هرچه بیشتر نام ایران اسلامی و دستیابی به موفقیت‌های بزرگ‌تر ملت ایران کمک کنیم.
وی با تجلیل از مدیران ارشد ستادی بانک صادرات ایران و مدیران شعب استان‌ها و مناطقی که سابقه حضور در جبهه‌های جنگ را داشتند، گفت: افتخار می‌کنیم که از اکثریت حاضران در این جلسه به عنوان رزمنده تقدیر می‌کنیم و این افتخار بانک صادرات ایران است که اغلب مدیران آن از رزمندگان دوران دفاع مقدس بوده‌اند و امروز در سنگر توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور مشغول به فعالیت هستند.
در این مراسم با اهدای لوحی با امضای مدیرعامل، از ٢٣ مدیر ارشد بانک که در این نشست حضور داشته و سابقه حضو در جبهه‌ها را داشتند، تجلیل شد.
بانک صادرات ایران با تقدیم بیش از ٩٠ شهید دفاع مقدس، انقلاب و شهدای مدافع حرم، از نعمت داشتن بیش از ١٤ هزار ایثارگر برخوردار است که در بین سازمان‌های زیرمجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی جایگاه ممتازی دارد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب