امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42238 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت هفته دفاع مقدس

خبرایران: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس، حفظ آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی و دفاع از کیان این مرز و بوم را نیازمند تداوم روحیه ایثارگری و فرهنگ رشادت و شهادت در تمامی عرصه‌ها و مقاطع زمانی دانست.
پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرایران ازاداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، متن پیام صادر شده از سوی دکتر مصطفی سالاری بدین شرح است:

دفاع مقدس، دورانی پرافتخار در تاریخ کشور ما محسوب شده و سربلندی ملت ایران در این امتحان بزرگ، حاصل رشادت و جانفشانی شهدا، جانبازان ، آزادگان و ایثارگران سرافراز میهن اسلامی است.

بی تردید ضرورت حفظ آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی و دفاع از کیان این مرز و بوم نیازمند تداوم روحیه ایثارگری و فرهنگ رشادت و شهادت در تمامی عرصه‌ها و مقاطع زمانی خواهد بود که خوشبختانه در دوران پرفراز و نشیب پس از انقلاب، ملت بزرگ ایران اسلامی همواره پایبندی خود به این اصول را به خوبی نشان داده است.

ضمن گرامی داشت این ایام و ارج نهادن به منزلت و جایگاه ایثارگران و خانواده‌های معزز ایشان، مجموعه مدیران و کارکنان سازمان تامین اجتماعی بیش از گذشته خود را متعهد به رعایت احترام، حفظ کرامت و توجه به جایگاه ایثارگران عزیز می‌دانند.

امیدوارم همه ما توفیق حرکت در مسیر شهدای گرانقدر و تحقق آرمان‌های آن بزرگواران را داشته باشیم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب