امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42210 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تخفیفات ویژه حضور در نمایشگاه تراکنش استانبول، برای مشارکت‌کنندگان در ITE 2019

خبرایران: شرکت‌کنندگان در پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران، از تخفیفات ویژه‌ای برای حضور در نمایشگاه تراکنش استانبول (ITE 2020)، برخوردار می‌شوند.
تخفیفات ویژه حضور در نمایشگاه تراکنش استانبول، برای مشارکت‌کنندگان در ITE 2019
به گزارش خبرایران از ستاد خبری رویداد ITE، مرکز فابا به منظور تسهیل روابط بین‌المللی بازیگران مختلف اکوسیستم بانکی و مالی کشور، تصمیم به برگزاری سالانه نمایشگاه تراکنش، در استانبول ترکیه گرفته است. این رویداد، در خرداد ماه هر سال در این شهر، که یکی از مراکز مهم تجاری در همسایگی ایران محسوب می‌شود، برگزار خواهد شد. به این ترتیب، رویداد تراکنش، هر سال دو بار در خرداد (استانبول) و آبان (تهران)‌، میزبان فعالان صنعت بانکداری، پرداخت و فناوری‌ها و بازارهای مالی است.
 
شورای سیاستگذاری نمایشگاه تراکنش در صدد است به منظور حمایت از همراهان خود، تخفیفات ویژه‌ای را برای شرکت‌کنندگان در هر یک از این دو رویداد، برای حضور در دیگری در نظر بگیرد. بر این اساس، کسب و کارها و بازیگران حاضر در ITE 2019، از تخفیفات ویژه‌ای برای شرکت در نمایشگاه تراکنش استانبول برخوردار خواهند شد. همراهانی که خرداد سال 1398، به ITE 2020 در ترکیه بیایند نیز از تسهیلاتی برای حضور در رویداد آبان ماه تهران، برخوردار می‌شوند.
 
مرکز فابا، پنجمین نمایشگاه تراکنش ایران (ITE 2019) را 28 تا 30 آبان سال جاری، در نمایشگاه گفت‌وگوی شهرداری تهران، برگزار می‌کند.
 
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب