امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42189 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۹:۵۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

فرمانده بسیج شهرداری منطقه 5 در هفته دفاع مقدس خبر داد؛ 

تمثال شهید مدافع حرم سعید انصاری در محله باغ فیض نصب شد 

آیین نصب تمثال شهید مدافع حرم سعید انصاری و تجلیل از رزمندگان شاغل در شهرداری منطقه 5 با حضور خانواده شهید انصاری، شهردار و مدیران ارشد منطقه ، فرمانده سپاه ناحیه قدس در هفته دفاع مقدس انجام شد. 
تمثال شهید مدافع حرم سعید انصاری در محله باغ فیض نصب شد 
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 5 ، به مناسبت هفته دفاع مقدس همزمان با اجرای برنامه آیین نصب تمثال 2 هزار شهید شهر تهران در کلیه مناطق، شهرداری منطقه 5 نیز با دعوت از خانواده شهید مدافع حرم سعید انصاری و حضور سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه قدس، فریدون حیدری شهردار، مدیران ارشد منطقه و رزمندگان شاغل در منطقه، آیین نصب تمثال این شهید گرانقدر در محله باغ فیض را برگزار کرد.  
 
شهردار منطقه در این مراسم با زنده نگه داشتن یاد و رشادت های شهدای ایام دفاع مقدس و مدافعین حرم در جمع رزمندگان شاغل در منطقه گفت : در دورانی که شیعیان، مورد هجوم دشمن هستند، شهدای مدافع حرم با جانفشانی، راه امام حسین (ع) را زنده کردند .
 
وی افزود : دشمن در 8 سال دفاع مقدس با حمله به کشور، نقشه کمرنگ کردن ارزش های انقلاب را داشت، ولی رزمندگان و شهدا، با دفاع از دین و کیان کشور و گذشتن از جان خویش، مبارزه کردند و ما قدردان از جان گذشتگی این عزیزان هستیم . شهدا قدرتمندانه با لرزه انداختن بر جان تجاوزگران ، نام اسلام را در تمام جهان حک کردند. 
 
حیدری به تبیین رشادت های شهدا برای فرزندان و نسل جدید اشاره کرد و یاد آور شد با ترویج فرهنگ شهادت و آزادگی، می توان ارزش های انقلاب را به جوانان منتقل کرد. 
 
فرمانده سپاه قدس نیز با درود به کلیه شهدا مخصوصا شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم افزود : در مجلسی که مزین به نام شهدا و رزمندگان است، وظیفه خود می دانم که رشادت های شهدا را ارج نهاده و اگر امروز، با امنیت در کشور زندگی می کنیم، مرهون جان فشانی های شهدا هستیم . 
 
وی هشت سال دفاع مقدس را برگ زرینی برای نظام اسلامی دانست و گفت:  هر چه داریم از شهدا است . 
 
سرهنگ محمدی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود : تا زمانی که مردم را در صحنه داریم ، هیچ خدشه ای به نظام اسلامی وارد نمی شود و خوشبختانه با سربلند بیرون آمدن از تحریم ها و خنثی کردن حیله های دشمنان نظام به خصوص امریکا،  از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع می کنیم . 
 
 در این مراسم از 13 رزمنده شاغل در منطقه 5  و همسر شهید مدافع حرم سعید انصاری با اهدای شاخه گل و لوح سپاس تجلیل شد و با حضور کلیه مدعوین در محله باغ فیض، تمثال شهید انصاری، در محله سکونت همسر شهید نصب شد. 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب