امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42188 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

همزمان با برگزاری همایش انجمن آسیب شناسی ایران؛

پزشکان پاتولوژی در تهران گردهم می آیند

بیست و یکمین همایش سالانه انجمن علمی آسیب شناسی ایران، از صبح چهارشنبه سوم مهر ۹۸ به مدت سه روز در مرکز همایش های رازی برگزار می شود.
پزشکان پاتولوژی در تهران گردهم می آیند

به گزارش خبرایران، مهران قهرمانی دبیر اجرایی بیست و یکمین همایش سالانه انجمن علمی آسیب شناسی ایران، گفت: همزمان با این همایش، چهارمین همایش بین المللی انجمن علمی آسیب شناسی ایران، با حضور پزشکان رشته پاتالوژی و اساتید مجرب ایرانی و خارجی، نیز برگزار می شود.

دبیر انجمن علمی آسیب شناسی ایران، افزود: تلاش کرده ایم برنامه های همایش را مطابق با کنگره های بین المللی پیش ببریم و با توجه به اینکه هر سال یک سری محورها بیشتر اهمیت پیدا می کند، در همایش امسال نیز موضوعاتی همچون کنترل کیفی، میکروب شناسی، پاتالوژی برست، پوست و سر و گردن، به صورت اختصاصی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: در این همایش، اساتید برجسته رشته پاتولوژی در ارتباط با بیماری های زنان، گوارش و کبد، دهان و دندان، سلول شناسی و...، سخنرانی خواهند داشت.

قهرمانی با عنوان این مطلب که امسال برای اولین بار موضوع اخلاق پزشکی و پزشکی قانونی، در همایش انجمن علمی آسیب شناسی ایران مورد توجه قرار گرفته است، افزود: موضوع پزشکی قانونی، از مباحث مهم مرتبط با رشته آسیب شناسی است که به آن خواهیم پرداخت.

وی، هدف از برگزاری همایش سالانه انجمن آسیب شناسی ایران را، به روز ساختن معلومات و تجربیات پزشکان پاتولوژی در کشور عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه علم روز دنیا در حال پیشرفت و تغییر است، برگزاری این همایش می تواند بهترین فرصت برای کسب تجربه و به روز شدن معلومات پزشکی همکاران پاتالوژیست باشد.

قهرمانی تاکید کرد: با توجه به اینکه برای تمدید پروانه فعالیت همکاران نیاز به امتیاز بازآموزی است، در همایش امسال نیز ۱۵ امتیاز بازآموزی برای پزشکان پاتالوژیست در نظر گرفته شده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب