امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 42179 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲:۲۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تعهدات معوقه برخي از محصولات ايران خودرو به روز شد

با وجود محدوديت ها و چالش هاي موجود در زمينه تامين و توليد خودرو، ايران خودرو برخي از تعهدات معوقه محصولات خود را به روز كرده و به روزرساني تعهدات ساير محصولات نيز در دستور كار قرار دارد.
تعهدات معوقه برخي از محصولات ايران خودرو به روز شد

به گزارش ايكوپرس، تعهدات پژو پارس اي.ال.ايكس، پارس اتوماتيك، هايما اس 5، دناپلاس و سمند اي.اف7 بنزيني به روز شده و تعهدات به جا مانده و معوق محصولات پژو405 بنزيني و دوگانه سوز نيز به زودي اجرا و به روز خواهد شد.

برمبناي اين گزارش، با تدابير انديشيده شده از سوي مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو و بازنگري در قراردادهاي موجود با سازندگان، به زودي رونق به خطوط توليد اين خودروساز بازگشته و شرايط توليد و تحويل خودرو به مشتريان بهبود خواهد يافت. برهمين اساس،‌ تحويل روزانه دوهزار دستگاه خودرو به مشتريان به زودي محقق خواهد شد.

فروش اموال و دارايي‌هاي غيرمولد، بهبود ساختارهاي مالي با هدف كاهش هزينه‌هاي توليد و اجراي برنامه‌هاي فروش فوري از جمله اقدامات و تلاش هاي فعلي ايران خودرو است كه نتايج آن دركوتاه مدت منجربه افزايش توليد و عرضه خودرو و ايجاد تعادل در بازار خواهد شد.

اين گزارش مي افزايد،‌ گروه صنعتي ايران خودرو از سال گذشته تاكنون توانسته بيش از 514 هزار دستگاه خودرو تحويل مشتريان داده و در شرايط تحريم و مشكلات در تامين قطعات، به توليد و عرضه خودرو ادامه دهد و درحال حاضر نيزاقدامات با هدف عرضه درراستاي حذف دلالان و واسطه ها ( با افزايش توليد )‌ منجر به ثبات و كاهش قيمت خودرو در بازار شده است .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب